torstai 22. joulukuuta 2011

Outfit

Päädyinpäs sittenkin johonkin aivan muuhun eilisen juhlapukeutumisen suhteen.


 Sori noi mun kädet :D Olin just lakannu kynnet ja sen vuoksi ne sit no... On vähän omalaatuisesti näissä kuvissa. Huivi ei ehkä oo ihan täydellisin ton asun kanssa, mut kiitos tän kurkun... Hiuksiin liittyy taas se mun tavallisin tarina: kun en yritä mitään voikin syntyä jotakin. Eli tosiaan mulla ei ollut mitään ideaa tolle tukalle, avasin vaan pikanutturan, jolla hiukset oli päivän ollu ja tadaa, tässä tulos. Ne jäi itsestään tohon muotoon, jonka jälkeen suihkin niihin vähän sitä Tigin kiharrusainetta ja lakkaa + lisäsin pari pinniä taakse.


Vähään aikaan ei blogissa ookaan päivän asuja näkynyt, mutta rehellisesti sanottuna täytyy myöntää, että oon vihastunu mun kameralle. Kuvat ei koskaan sillä otettuina imartele (syyhän ei tietenkään missään nimessä oo kuvaajassa tai kuvattavassa) eikä sellasia huonoja kuvia oo kiva koko ajan esitellä. Katsotaan nyt joskos Joulupukilla ois tänä vuonna jotain tähän viittaavaa kivaa yllätystä lahjasäkissään :))


Voi kauheeta, mulla on kyllä tänä vuonna niin suuri joululahjatoivelista, että ihan hävettää. Noo aina saa toivoa :p Laukun kanssa oli myös vähän pulmia. Tää kuitenkin sopi asuun ja oli vielä yllättävän tilavakin kaiken lisäksi. Tai no, se oli tilava ennen kuin vaihdettiin lahjoja juhlassa. Tuliin kotiin sitten laukun + kahden muovipussin kanssa :) Oi oi oi! Enää kaksi yötä!:)

Bleiseri - Benetton
Mekko - H&M
Korkokengät - Tamaris
Huivi - Intiasta
Laukku - Aitoakin aidompi, suoraan Thaimaan toreilta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)