torstai 21. heinäkuuta 2011

Back in the finnish business

Joopa joo. En ollukaan niin ovela. Rahaa ei toden totta menny paljon Espanjassa, mut nyt Suomessa on sit tuhlattu senkin edestä... Torstaina tultiin Suomeen ni olin sillon heti perjantaina Turussa piipahtamassa, maanantaina Raision Myllyssä ja tänään taas Myllyssä. Nyt sai luvan loppua, mut tein kyllä kaiken kaikkiaan hyviä löytöjä ja hyödyllisiä ostoksia. Löysin just sellasia tuotteita, joita etsinkin ja toiset tosi edullisesti :) Tosin tuli niitä hiukan hintavampiakin :s ostoksia tehtyä, mut tärkeitä investointeja ne semmosetki oli!:) Tässä nyt kuvamateriaalia:

 Tämmöset aivan parhaat tuliaiset äiti toi laivalta. (On siellä aina sillon tällön töissä, ja työntekijöillä on siellä kuten monessa muussa paikassa mukavat alennukset tuotteisiin.) Elikkäs Yves saint Laurentin nestemäinen eyeliner sekä Cliniquen (jos oikein ymmärsin) päivettävä kosteusvoide. Juuri tällaisia olin kaivannutkin. Eiks vaan, et äidit on mailman parhaita!<3

 Tällaiset tuotteet tarttuivat mukaan perjantain ja maanantain saldona. Just tollasta farkkutakkia oon etsiskelly itselleni jo alkukeväästä asti, ja nyt sen vihdoin ja viimein perjantaina turusta löysin!:) Se ei kylläkään ollu minkään laisessa alessa ja maksoi 24,95e H&M. Tän ostoksen kanssa kävi sellanen "hauska" juttu, että unohdin sen Turun linja-autopysäkille. Miten näin voi edes käydä? Olin kai puhelimessa ku lähin siitä ja menin bussiin mut silti. Ja ennen kaikkea, miten voi käydä niin, että kukaan ei varasta sitä? Oon kyllä aina sanonu, et kun tarpeeksi uskoo johonkin se tapahtuu :) Pyysin mun isää ajamaan varmuuden vuoksi torin kautta kun se oli kotiin kans Turusta tulossa. Siellä se mun pussi yhä kökötti ja voi että, sitä oli joku nuori mies pitäny silmällä (ettei kukaan varasta sitä) ja jollei sitä ois kukaan hakenu, ni sit hän olis vieny sen takas liikkeeseen. Ja sit kun mun isä lähti, ni hänkin lähti, eli se ei ees oottanu bussia. Aaaws! Ihania suomalaiset miehet!:) Ja sit takas ostoksiin. Jo perjantaina silmiin oli turussa pistänyt punainen hame. En kuitenkaan ostanut, mutta päätin, että menisin sen sit myöhemmin onewaystä tai Ginasta hakemaan hintaan 12,95e. Onneks en ehtiny sillä Veromodasta löytyi ihan samanlainen ja -70% eli loppuhinnaksi jäi 4,95e :)) Kerrankin mua onnisti, löytyi viel ihan mun kokoakin:) Lisäks mukaan tarttui tollanen valkonen ohut kauluspaita, jollasta oon kans ettiny jonkin aikaa. Suunnitelmissa pitää sitä auki ruskean, paksun vyön kanssa. Se löytyi sellasesta liikkeestä kuin Cubus (Ihan uus liike myllyssä, ja oon aivan hurahtanut siihen. Siellä myydään paljon kaikkia pastellivärejä (rakastan!) ja just hyvään hintaan). Tän hinta oli 9,95e.  Perjantaina söin arnoldsilla bagelin<3 ja maanantaina subwayn patongin. Kävästiin H:n kanssa perjantaina katsomassa uusin Potteri ja ite tykkäsin. Oon lukenu kaks viimistä kirjaa ja nähny kaikki leffat, et kai mua jonkin asteiseks faniks vois kutsua.

 Tällasella asulla mentiin maanantaina.
T-paita       - H&M
Hame         - H&M
Vyö            - äidin vanha
Aurinkolasit - Benetton
Laukku       - Lindex
Kengät        - Espanja
Koru           - Tuliainen Kanarian saarilta


Teenki tän päivän ostoksista ihan oman päivityksensä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)