sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Easy breakfast

No eihän se aamupala sitten tänäänkään onnistunut:D Olen niin taitava epäonnistumaan keittiössä, että aiheesta voisi melkein kirjoittaa kirjan. Materiaali ei ainankaan loppuisi kesken. Tällä kertaa oli puuron vuoro epäonnistua. Ei, en polttanut sitä pohjaan niin kuin saattaisi luulla. Jotain siinä kuitenkin kävi niin, että puuroni kuohahti kattilastaan yli jota seurasi niin kamala käry, että pelkäsin palokunnan saapuvan paikalle:D Siltä onneksi vältyttiin. Ehkä tämä nyt oli piste iin päälle sen suhteen, että minun on tarkoitus pysytellä vain yksinkertaisissa ja nopeasti valmistettavissa aamupaloissa.


Tässä ^ on jotain minulle (ja muille kotikokki ykkösille) sopivaa maukasta ja ennen kaikkea helppoa herkkua aamuille. Kaadat kulhoon myslin, maidon ja lisäät päälle pilkotun banaanin. Jopa minä pystyn tähän!;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)