keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Miami stole my heart

Dodiin nyt päästään vihdoin ja viimein matkan pariin! Ja heti alkuun pahoittelut jo etukäteen kuvista mahdollisesti aiheutuvasta matkakuumeesta. En oikein tiedä onko tämä sittenkään hyvä idea esitellä matkakuvia tämän talven tähän mennessä kylmimmällä viikolla... Itsellekin tulee oikein ikävä reissuun. No tästä välittämättömät, olkaapa hyvät:

Lentokenttäkuvailuja Helsingin päässä. Lähdettiin tosiaan tiistaina jouluun 3. päivänä. Perillä Miamissa oltiin saman päivän iltana, jolloin ei enää tehty mitään erikoista, melkeimpä suoraan nukkumaan. Molemmilla oli omat ihanan suuret ja korkeat sängyt niin kuin kaikissa jenkkileffoissakin on tapana. Huoneessa oli myös suuri TV ja valtaisat valikoimat eri kanavia. Paras puoli koko hotellissa oli kuitenkin huoneemme sijainti ja sen tarjoamat näkymät.

Ensimmäisen aamun auringonnousu omalta parvekkeelta katsottuna. Ei paha etten sanoisi.

Keskiviikko aamuna lähdimme hotelliaamiaisen jälkeen käpöttelemään lähialueella. Päivä oli tosi kuuma ja vastaantulevat ihmiset ystävällisiä. Sattuihan siinä sellainenkin hauska juttu, joka sai kyllä sydämen ensin jättämään pari lyöntiä välistä. Poliisi nimittäin pysäytti meidät. Kävelimme tienreunustaa kahta tyttöä seuraten. Yht äkkiä tytöt kääntyivät jonkin talon pihaan, mutta me jatkoimme matkaa. Ei aikaakaan kun kohdallamme normaalin näköinen (ei siis poliisi)auto hidasti,  laittoi vilkut päälle ja pysähtyi. Autosta nousi tukeva konstaapeli, joka ystävällisesti ohjaisti meitä kulkemaan tien toisella puolella, jossa jalkakäytävä kulki. Me kun ajattelimme, ettemme voi ylittää tietä, kun ei suojatietä ollut tullut tyttöjen käännyttyä vastaan :D

Meidän hotla. Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort. Tykättiin kovasti, mutta suurin syy siihen kyllä taisi olla se, että meillä kävi ihan älyttömän hyvä tuuri, kun saimme niin upean merinäkymän! (Josta muuten on sitten "muutama" kuva tässäkin postauksessa..) Tässä kohtaa, josta kuva on otettu sijaitsi bussipysäkki. Muistaakseni 2,5 $ maksoi bussimatka jonkin matkan päässä olleeseen ostoskeskukseen. Sinne hupenikin sitten pieni omaisuus...

Torstaina lähdettiin kävelemään hotellilta toiseen suuntaan ja löydettiin paljon ruokapaikkoja ja pari supermarkettia. Nautittiin starbucks frapuccinot ja käveltiin takaisin rantaa pitkin. Uikkareiden vaihto ja takaisin rannalle aurinkoa ottamaan.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Perjantaina shoppailtiin lisää. Ostettiin hotlalta matka kauemmas outlettiin. Bussilla sinne ja illalla kauheiden kantamusten kanssa takaisin. Siellä oli kyllä todella halpaa! Esimerkiksi Guessin kultaiset rannekorut 15$ joka siis on vielä vähemmän euroissa...

Lauantaiksi oltiin varattu Miami city Tour. Ensin kierreltiin busseilla ympäri kaupunkia ja kuultiin mielenkiintoisia juttuja. Sen jälkeen vuorossa oli veneily. Meille näytettiin mm. hulppeita julkkisten tai muuten vaan superrikkaiden ihmisten koteja. Opastus tuli englannin lisäksi myös espanjaksi. Kyllä minä ainakin ottaisin mielummin espanjan kuin ruotsin toiseksi kielekseni!:D

Eiväthän nämä maisemakuvat kovin hienoilta tässä näytä... Miami pitää kokea itse!

Delffiinejä!! Oikeesti! Voitteko kuvitella? Siihen ne tuli hyppimään ihan meidän paatin viereen. Kuva nyt ei oo mikään parhain, mutta kyllä noi tosta sentään jotenkin erottaa.

Sain kuin sainkin kaiken mahtumaan matkalaukkuun, eikä tullut edes ylipainoa.

Victorias Secret ja PINK ostokset. Tuo on kyllä kauppa, joka koituu aina kohtalokseni...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kaikki Miami-ostokset. Kuvasta puuttuu vain paluumatkalla lentokentältä ostetut muotilehdet, joita ilman ei kyllä jenkeistä ole takaisin tulemista. Kuvassa on muuten myös tuliaisia eli ihan kaikki ei ollut mulle.

Sunnuntaina käytiin vielä meressä pulahtamassa ennen aamiaista. Sitten siinä olikin enää viiime hetken pakkailut, joiden jälkeen taksi vei meidät lentokentälle ja matka kohti Karibiaa sai alkaa.

Tahtoo takaisin!

1. Ihania kuvia! Miten ihanaa olisikaan herätä tuollaiseen maisemaan :) Ja aivan upean näköisiä shoppailuja!!
    Stella xx

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)