tiistai 3. heinäkuuta 2012

Too long time no see

Heipä hei ihanat tätä postausta lukemaan eksyneet! Ja anteeksipyyntö heti alkuun, kun mulle tulikin tällainen täysin odottamaton lomailu tähän kirjoittamiseen. On ollut ihanaa, kun monet teistä ovat tulleet kyselemään ja potkimaan minua taas blogini kimppuun, ja siitä olenkin teille suuren kiitoksen velkaa!♥  Nyt kesäkin on päässyt ja kunnolla vauhtiin, vaikkeivat menneet ilmat sitä olekaan kunnon kesäksi vielä tehneet, onneks täksi viikoksi on luvattu hellettä.



Blogitaukoni aikana olen vieraillut Ruotsissa, työskennellyt vanhainkodissa, heittänyt talviturkin, herkutellut liikoja ja juhlistanut täysi-ikäistymistäni. Mitäs teidän kesäänne on kuulunut? Mitä vielä luvassa? Itse haaveilen huimasti jostakin ulkomaanmatkasta, mutta katsotaan nyt mitä tässä tapahtuu...



Eilen illalla palasin muutaman päivän Helsinki-reissultani. Täytyy jakaa kanssanne eräs pointti, jonka olen tässä nyt kuluneen vuoden aikana pannut merkille. Yhä useammat ja entistäkin nuoremmat tytöt ovat alkaneet kiinnittää muotiin suurta huomiota. Johtuneekohan blogien suosion kasvusta vai mistä, mutta aina kaupungilla kulkiessani saatan vain ihailla, kuinka jo minua vuosiakin nuoremmat ovat löytäneet yksinkertaisen ja klassisen kauniin tyylin itselleen.



Minä puolestani olen tällä hetkellä eräänlaisessa vararikossa... Ja juuri alennusmyyntien aikaan. No mutta nauttikaahan te, kauniit lukijani tämän kesän alennusmyynneistä minunkin puolestani!:) Ai niin ja voi hyvänen aika, meinasin ihan unohtaa mainita eräästä varsin suloisen pehmoisesta asiasta, joka vieressäni kehrää (juujuu muistan, ettei aihe kaikkia kiinnosta, mutten vain voi olla mainitsematta tästä) nimittäin Misu kera kahden suloisen kissavauvan♥  Voitteko kuvitella, juurihan Misu itse oli sellainen ja nyt hän onkin jo kahden maailman lutuisimman pennun äiti.

Pennut jo tästäkin kasvaneita, mutta siirsin kuvat vasta koneelle ja nyt jo kiire ensimmäiseen ripsihuoltoon (niin joo tosiaan on sellaisetkin tullu tässä otettua:)), että palaan niiden kanssa asiaan sitten myöhemmin.

Ihanan helteistä kesäpäivän jatkoa, ja palataan toivottavasti taas hyvinkin pian!

2 kommenttia:

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)