keskiviikko 22. elokuuta 2012

Pics

Moi. Vähän tällee jäljessä kuvia noist mun viimisist hankinnoist:


 Alin taso on vielä vähän vaiheessa. Ylimmällä on helmet plus muut valkoset ja kultaiset. Keskeltä löytyy kaikki hopea ja säihkyvä. Alakerta on vähän niinku sellanen "all the rest" osasto. Sinne pitäis vielä saada jossain käänteessä aseteltuu mun loput korvikset, ni se alkais sit pikku hiljaa olee siinä.





Roskiksesta en ottanut kuvaa :D Mutta tässä on siis tää vaaterekki, johon asetin mun huivit. Nyt ne on vaan jotenkin tossa, saa nähdä jaksanko joskus järjestää niitä vähän tyylikkäämmin, kelpaa näin kunnes toisin todetaan. Mitäs teille kuuluu? Miten paluu arkeen on sujunut?

2 kommenttia:

  1. hei paljonko toi korutelinejuttu makso ikeas? :) just kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon kans ite ihan ihastunu siihen. Se oli muistaakseni 15e laitan tähän viel vaiks linkin siihen :) http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40101733/

      Poista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)