tiistai 12. maaliskuuta 2013

My project

Eletään maaliskuuta ja olen alkanut valmistautua kesäkuun ensimmäiseen jo muutenkin kuin kirjoja lukemalla. Eiliseen pukuhaaveiluun jatkoa, nimittäin asiaa kengistä tällä kertaa. Olen ajatellut, että laittaisin ylppäreihini viime talvena jenkeistä ostamani Guessin korkkarit. Olen pitänyt kenkiä vasta kerran ja todennut niiden olevan huimasti aiempia korkojani korkeammat. Nyt onkin siis alkanut uusi projektini "näill' kengillä kävelyn harjoittelu". Hiljaa hyvä tulee. Saa sitten kesäkuussa nähdä mihin kenkiin lopulta päädyn. Vanhojentansseissakin vaihdoin kengät vasta tanssipäivänä puolet korkeempiin, mutta hyvinhän siitäkin selvittiin. Pari kertaa olen jo iltasella vetäissyt kenkulit jalkaani ja kävellyt taloa ympäri, eiköhän se kävely tällä menolla sitten ihan hyvältä juhlissakin näyttäisi. Ehkä. Toivottavasti. Nyt englannin kieliopin ja sanastojen kimppuun. Moimoi!♥





Niin ja näihin sopiva puku olisikin nyt sitten metsästyksessä. Jos osuu joku kaunis jossain silmiin, olisin kiitollinen vinkistä!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)