tiistai 25. kesäkuuta 2013

Blaah blaah blaaah

Noniiiin huhhuh pitkästä aikaa hetki aikaa istahtaa koneen ääreen. Juhannus oli ja meni ja olikin aivan huikea. Oltiin ihan pienellä kaveriporukalla meidän mökillä, jossa oli sitten veljenkin kavereita. Sieltä eksyttiin vähän matkan päähän naapurimökille isompiin pippaloihin. Veneiltiin. Otettiin aurinkoa. Naurettiin. Pelattiin Aliasta. Syötiin hyvin. Uitiin. Saunottiin. Telttailtiin. Tanssittiin. Naurettiin. Paljon. Aivan ihana vkl siis takana!


Jo torstaina sain siis vihdoin ja viimein käsiini uuden kullanmuruni: iPhone 5:n. Sitä on odotettu ja siitä on haaveiltu. Nyt vaikken sitä vielä uskokaan, mulla on se. Oon vielä ihan sekasin sen kanssa. Kirjoitan jotain omaa kieltäni ja muutenkin oon aika pihalla vielä, mutta enköhän mä pian sen kaikki käänteet opi. Oon ihan innoissani instagrammista, oon jääny paitsi paljon enemmästä mitä olin ees aatellu!



Oon nyt viime viikon keskiviikosta asti käyny Turussa sellasella työelämään "valmentavalla" kurssilla. Se on ollut ihan mielenkiintoista ja oon kyllä oppinut paljon. Itseasiassa mulle tuli tänään soitto ja huomenna työhaastattelu! Kyseessä tosin on vaan siivoojan homma, mutta työ se on sekin!:)



Tuntuu, että mulla olis nyt ihan sata ja miljoona asiaa teille, mutta ehkä jätän tän nyt tähän niin jää sitten tekstiä muillekin päiville. Iiihania hellepäiviä!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)