torstai 13. kesäkuuta 2013

Dots




Vielä näitä J:n toimesta napsittuja kuvia. Tuntuupas näitä nyt riittävän. J:kin on jo tässä välissä ehtinyt muuttaa asunnosta ja mä en ole edes kaikkia asuja ehtinyt esitellä :D Sain tänään muuten viralliset yo-kuvat. Ja ihan tyytyväinenhän mä niihin nyt sitten olin. Ei kai sitä kauhean pahalta voi näyttää jos kampaajalla on käyty tukka laittamassa ja kauneushoitolassa jo päivää ennen laitettavana?





Farkkutakki - H&M, Toppi - H&M, Housut - Äidin vanhat(ehkä vähän liian rohkeat mun makuun vai mitäs sanotte?) ja Kengät - Tamaris



Joo tausta ei ehkä ollu maailman paras, mut mulla on aina ongelmia taustan kanssa. Meilläkin on suht suuri talo, muttei täälläkään oo yhden yhtä hyvää kuvauspaikkaa... Onneksi nyt on kesä ja kuvia voi napsia ulkosalla!



Äidin vanhat pallohousut. Mitäs mieltä ootte? Hot or not?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)