lauantai 16. marraskuuta 2013

Travelling

Whoop whoop! TJ 17!! Kolmas joulukuuta suuntaa tämä tyttö yhdessä ihanan R:n kanssa rapakon toiselle puolelle! Ollaan varattu kahden viikon matka, joista ensimmäiset viisi päivää saamme nauttia Amerikasta Miamin auringon alla ja loput kahdeksan päivää kuluvat Caribialla Curacaon saarella rentoutuen. Olen niin hirmuinnoissani tulevasta reissusta, etten osaa pukea tunteita edes sanoiksi. Jotenkin pelkkä ajatus tulevaisuudessa siintävästä matkasta on ollut voimavara, joka on kuljettanut minua syksyn halki kaukana kotoa. Ja mikä ihaninta, sieltä 18. joulukuuta palatessamme Joulukin on jo ihan ovella.










Itse olen käynyt USA:ssa jo kaksi kertaa, R:lle tämä on ensimmäinen reissu sinne. Harjoitusta kaukomatkailuun saimme kuitenkin jo keväällä, kun kirjoitusten jälkeen kävimme nauttimassa Thaimaan lämmöstä.



Estat on tehty, rahaa on säästetty ja fiilis on jo kohdallaan. Kolmas päivä saisi minun puolestani jo olla täällä!!



Kuvat: We ♥ it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)