tiistai 23. huhtikuuta 2013

Life

Ihanaa tiistaita! Mulla kuluu nyt päivät jotenkin ihan vaan niitä kuluttaen. Tiiättekös? Kun ei oo mitään säännöllistä opiskelua tai työtä... Hirveesti lähettelin työhakemuksia, muttei mitään ole mistään kuulunut, korjaan mitään positiivista ei ole mistään kuulunut. Nyt vaan sormet ristissä uusia hakemuksia lähettämään ja kesää kohti odottavaisin mielin. Nyt sen vasta huomaa miten huono tilanne työllistymistä ajatellen itsellä on muihin ikäisiinsä verrattuna, jotka on tehneet erilaisia valintoja. Minulla on lukion paperit, mutta ei juurikaan työkokemusta tai koulutusta ammattiin. No tällä mennään mitä on! Juuri eilen totesin ystävällenikin sarkastisesti, että on se hyvä kun ei ole nyt töitä niin voi jokaisen päivän käyttää kuluttaen rahaa, jota ei ole. Eilen käytiin sushilla minä jo "konkarina"(joka ei kuitenkaan tiedä edes syömiensä palojen nimiä...) ja R ensikertalaisena. Huomenna olisi taas tarkoitus lähteä elokuviin. Joo enköhän voisi jo listata sen omiin harrastuksiinikin, kun tulee siellä käytyä useammin kuin salilla:D Onneksi mulla on vielä vapaalippuja jäljellä... Ja kyllä sinne salillekin taas pitäisi pitkän tauon jälkeen tieni viedä. Joku päivä pitäisi käväistä myös Skanssissa katsastamassa, josko BikBokiin olisi vihdoin tullut valkoisia peplumtoppeja. 


Toppi - Shana (Espanja)
Pitsitoppi - Bik Bok
Bleizeri - H&M
Housut - Veromoda
Koru - Kalevala


Eilistä asua, joka kylläkin vähän muutti muotoaan, kun ohjelmakin muuttui. Olin valmistautunut elokuviin lähtöön, kunnes R huomasi, ettei kyseistä leffaa mennytkään eilen. Sain sitten jo eiliseksi itselleni varattua ajan pimeän ajon simulaattoriin, joten nyt ei enää puutu kuin kakkosvaihe ja kortti on pysyvä! Sieltä suunnattiin sitten ruokailemaan japanilaisittain ja voin muuten kertoa, että meidän puikkotyöskentelymme oli varsin omalaatuista...:D




Syömisten jälkeen mulla olikin sitten perjantaisen muotinäytöksen sovitukset. Elikkäs tervetuloa perjantaina Turun Vimmaan klo 19 Rock henkiseen kymmenen suunnittelijan näytökseen. Tilaisuuteen on ilmainen sisäänpääsy. Itse keikun lavalla kolmen suunnittelijan upeissa luomuksissa. Siellä nähdään, jos nähdään!:)

2 kommenttia:

  1. miten pääset mukaan noihin muotinäytöksiin jollet oo ees minkään toimiston listoilla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikoinaan kun olin käynyt mallitoimiston ammattimallikurssin mua sitä kautta osattiin pyytää yhteen näytökseen ja sama porukka (joukko turkulaisia suunnittelijoita) järjestelee jonkin verran näytöksiä joihin mua sitten usein kysytään:) Seuraava näytös on luvassa 17.5. Sinne itse asiassa kysellään nyt malleja koossa 36-38:)

      Poista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)