tiistai 30. huhtikuuta 2013

Thailand

Hyvää vappua!! Vai toivotetaanko sitä vasta huomenna...? No hauskaa vapun aikaa jokatapauksessa jo nyt!:) Ajattelin tässä aikani kuluksi laittaa teille Thaimaa kuvia näytille, kun vihdoin sain ne tässä joku päivä koneelleni.


Meidän hotellihuoneen ovi. Ei tullut sitten sieltä sisältä kuvattua:D Videolla kyllä, mutta kuvia ei löydy. Ainakaan sellaisia kuvia, joissa näkyisi muutakin kuin kahden tytön kahden viikon kamppeet sikin sokin pitkin huonetta...


Tonne takas kiitos vaikka heti! Onneks kesä tulee pian!♥



Mun ehdoton suosikkikuva!:D Tässä tiivistyy mun loistavat kuvaustaidot. En tiiä mitä oon mahtanu yrittää kuvata, mutta tässä tulos...:D



Nää loput onki sit menomatkalta Amsterdamin kentältä, jossa meil oli muistaakseni neljän tunnin odotus, joka käytettiin kuvaillen, Victorias Secretillä vieraillen ja mäkkärillä syöden:p Menomatkalla ei tehty ostoksia ja sit paluumatkalla oli pieniä komplikaatioita niin ettei ehditty enää vierailee VS:llä :'(



Laitoinkin nyt vaan kuvia mun kameroista, eli vielä lisää kuvia luvassa. Tässä kuvien latauksessa on nyt jotain häikkää, kun kestää paljon kauemmin kuin normaalisti, mutta eiköhän ne loputkin tänne vielä saada!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)