maanantai 9. huhtikuuta 2012

Men stuff and clothes

Viimeistä lomapäivää viedään, ja sitten alkaakin uusi jakso. Toivotaan, että päästäisiin heti äkkiä taas tuttuun ja turvalliseen rytmiin ja elämänmenoon takaisin kiinni. Mun tekis mieli kirjoitella teille kilometrin mitainen postaus aiheesta miehet, mutta taidan kuitenkin jättää tän vaan omien kultakimpaleideni tärykalvoja häiritsemään. Sen vaan tahtoisin tietää, että mikä niissä pahoissa pojissa oikeen kiehtoo? Osaisko joku kertoa? Pienenä mulla oli tähän omat teoriani, mutta ääh ei ne taida paikkaansa pitää. Hih oikeesti pakko laittaa teillekin tällainen hauska, jonka jo aiemmin facebookin puolelle lisäsin:

:DD


Nii no mut äh nyt sittenki jauhan tästä elikkäs siirrytäämpäs nyt täysin muihin aiheisiin. Muistattekos, kun kerroin teille käyväni loman ensimmäisen päivän kunniaksi vaatehuonettani läpi? Siitä mulla ois nyt muutama kuvallinen kysymys esitettävänä teille ihanat lukijani.


Löysin kaapistani tällaisen mekon. Ihastuin tähän uudestaan ja visioin ja vaikka minkälaisia tapahtumia mekolle. Se olisi niin ihanan pirteän värinenkin. Tässä on vain eräs pieni ja kuitenkin aika suuri ongelma. Mekko on kokoa 32. Muuten se menee hyvin päälle, eikä ainakaan omasta mielestäni näytä mitenkään kamalan pieneltä, mutta vetoketjua ei saa vedettyä ylös asti. Saisinkohan viritettyä siihen jotakin, pysyisiköhän se vain piilossa käteni alla, vai pitäisikö minun vain kylmästi luopua mekosta? Mitäs sanotte?


Tässä vielä havainnollistava kuva.


Niin ja entäs tämä sitten. Voi hyvänen aika, kertokaapas, olenko minä ollut joskus todella lyhyt (pari vuotta sitten) vai onko farkuissa todellakin ollut noin matala vyötärö?

2 kommenttia:

  1. Voi jessus mullaki on kaapis tollasii vanhoi supermatalavyötäröisii farkkui, eikä enää kauheest huvita vetää sellasii jalkaa.. Onneks nyt on vyötäröt vähän noussu! :D

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)