maanantai 2. huhtikuuta 2012

Snow

Moikka, mikäs on fiilis siellä päässä? Täällä ollaan ihan hyber innoissaan, mun loma nimittäin alkoi jo tänään :p (tosin yks portfolio täytyy vielä väsätä tänään kasaan, mutta se on kuitenkin sellanen mukava homma). Yks sellanen pikku juttu, kun toi ilma kuitenkin vähän pistää alakuloiseksi. Siis mikä tää takatalvi nyt oikeesti oli? Oliks tää niin ku ilmaston aprillipila vai mitäh? No sen kunnianksi kuitenkin ajattelin julkaista vähän vanhemmat asukuvat, ajalta, kun lumi ei vielä ollut edes ehtinyt sulaa pois... Hei en tykkää, kun se tuli takaisin :(


Tällainen asu oli päällä aikoinaan, kun oli muotinäytös Hansassa. Elikkäs kiitos meikistä ja hiuksista kuuluu siis ihan alan ammattilaisille :) En ihan näin vähissä tuolla tarjennut, mutta takin heitin sisälle ennen kuvia. Tää on taas just tätä, oon luvannu näyttää mun talvitaki asukuvissa, mut enköhän mä sit aina ota sen kuitenkin pois:D Ei mutta kyllähän se onkin tainnut blogissakin jo näkyä, ainakin NYC kuvissa?


Tässä vielä kuva kampauksesta lähempää. Just ton tyyliset on mun mieleen. Elikkä ensin kiharretaan tukka, ja sit se kiinnitetään ylös yheks kököks, nutturaks. Mulla oli vanhojen kampauksessakin vähän tätä samaa ideaa :) Jos ois aamuisin enemmän aikaa, voisin itsekin kokeilla tuollaista, mut tosin... en paljon ylistäis mun hiustenlaittotaitoa... Jos äkkiä kiireellä vaan nostan hiukset jotenkin nostan ylös, niin saattaa lopputulos olla jotenkin ihan siedättävä, mutta auta armias, kun oikeen yritän väsätä jotain. Siitähän ei sitten seuraakaan mitään hyvää :D


Toi mun bleiseri on viime kesänä ostettu muistaakseni muutamalla eurolla kirpparilta. Ja aika hyvin vaikka itse sanonkin, sille se on just nyt ihan kesän muotiväreissä. Lisäksi sainkin kommenttia, että muistuttaa kivasti Chanelia! Ja itse asiassa jokin aika sitten blogeissakin pyöri aikalailla tämän kaltaisia Zaran bleisereitä. Löytyykös keltään sellaista? Jotain samaa siinä ainakin mun silmissä näytti olevan.



Laukkuun halusin ripustaa silkkihuivin, sillä kuten aiemmin esittelin, se on myös yksi kevään muoti-ilmiöistä.


 Hame - H&M
Bleiseri - Kirppis (merkistä ei tietoa)
Toppi - H&M
Saappaat - Mekka
Laukku - Donna Karan



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)