keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Ballerinas

Ballerinat, aivan ihanat ja just kuin mulle tehdyt kengät, mut niissä on vaan yks pieni ongelma: istuvuus. Mun jaloissa on semmonen inhottava juttu, että ne on tooosi paljon eri kokoiset. Oikea jalkani on huomattavasti pienempi kuin vasen jalkani. Tää ei haittaa juuri missään muissa kengissä kuin ballerinoissa. Ne on aina sillee et jos on koko 39 ni kenkä on oikeessa jalassa armottoman suuri, vaiks vasemmassa ois just hyvä. Jos taas ballerinojen koko on 38 olis kenkä oikeaan jalkaan hyvä, mutta vasen huutaa hoosiannaa. Aikaisemmin oon joka vuosi kuolannu muiden toinen toistaan suloisempia ballerinoja itse omistamatta ainuttakaan paria. Tänä vuonna tein päätöksen, että kauneuden eteen on kärsittävä. Siispä ostin kahdet ballerinat. Toiset liian isot eli kokoa 39 ja toiset armottoman pienet eli kokoa 38. Isommat on oikeestaan aika hyvät. Alussa kenkä lähti oikeasta jalasta koko ajan, mutta nyttemmin olen opetellut kävelemään niin että se pysyy (juoksua on vielä treenattava). Pienempiä käytän vain tilanteissa, joissa tiedän etten joudu pitämään niitä kauan.

 Tässä näkyy tää mun jalkojen erittäin suuri (ja inhottava) koko ero. Sekä kesäisesti kirkkaanpunaiseksi lakatut varpaankynnet;)
 Tässä nää hienommat ja samalla pienemmät ballerinat.
 Nää on H&M:stä
 Ja tässä vielä mun jalassa. En tajuu tota mun jalkojen asentoo:D
 Tässä nää, jotka on paaaljon mukavemmat jalassa suuremman kokonsa vuoksi.
 Noi rusetit on itsesolmittavat ja ikävä puoli on, että ne aina välillä aukee ja sit kun niitten päissä on tollaset solmut, joiden päälle sit aina astun. Mut muuten aivan ihanat kengät:)
Nää on Seppälästä. (Aika huvittava sattuma, et mulla on nyt aina postauksissa jotain Seppälästä, vaikken oikeesti usein sieltä mitään ostakaan:D)

Ps. tänään oli ihana päivä rannalla hyvän ystäväporukan kanssa! Kiitos N,H&V! Tuli myös taas vaihteeksi syötyä aivan liikaa. Aina tällaisten päivien jälkeen kun huono omatunto huutaa päässä, tekisi mieli ryhtyä dietille tai edes vaihtaa jotenkin omaa elämäntyyliään. Kyllä mä vielä joku päivä sen kuntoilun aloitan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)