keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Barcelona, España, here I come!

Nyt päästiin siis vihdoin tähän, mistä oonkin jo pariin otteeseen luvannut kertoilla lisää. Eli oon tosiaan lähdössä viikon lomamatkalle Barcelonaan ensi viikon torstaina. Tää tulee olemaan hyvin erilainen matka verrattuna mun aikasempiin matkoihin. Olen nimittäin tällä kertaa lähdössä Espanjan villiin maailmaan kahdestaan ystäväni H:n kanssa. Ei meitä kuitenkaan sinne ihan miten vain vois päästää, niimpä me asutaan siellä mun espanjalaisen ystävättären M:n luona. Tutustuin häneen viime kesänä Californiassa, kun oltiin samassa isäntäperheessä. Ihana tyttö, mun hermana española:)



Kuvassa me ollaan isäntäperheen takapihalla. Kuvaan mahtuu myös perheen koira Moscow:)
(Kuva heinäkuu 2010)

Tää on H:n eka ulkomaanmatka ja samalla se matkustaa ekaa kertaa lentokoneella. Vähän jännittää mitä se tykkää. Ollaan kuitenkin molemmat ihan mielettömän innoissamme tulevasta reissusta!:) Sit just kun oltiin kaupoissa kiertelemässä ja koitettin ajatella, ettei voida ostaa mitään kun täytyy säästää Espanjaan, niin eiköhän koko ajan tullu vastaan vaatteita ja juttuja, jotka ois "just täydellisiä siellä Espanjassa" :D Noo onneks ei kuitenkaan semmosiin ostoksiin sorruttu.

Meil on vaikka ja mitä suunnitelmia. Viikko tuntuu ihan liian lyhyeltä. Saa sitten nähdä mitä kaikkea ehditään tehdä. Suunnitelmissa olis ainankin paljon auringonottoa, uimista, syömistä, juhlimista ja tietysti shoppailua, unohtamatta kuitenkaan nähtävyyksien vilkaisuja;) Just juttelin mun hermanan kanssa ja kysyin ilmasta, ni vastaus oli, että siel on nyt tositosi kuuma (KELPAA;)). Juhlimisesta täytyy sanoa, että mikäli oon ihan oikein käsittänyt, ni me H:n kanssa päästään Espanjassa jo kokemaan yöelämääkin. Viikonloppuna ollaan menossa M:n perheen rantahuvilalle. M on meitä vuoden vanhempi eli täytti just 18. Tästä matkasta tulee unohtumaton! Yöt piletetää, päivät otetaan arskaa ja shopataan. Sounds good ? Nii ja tietty joka välissä syödään!

tiiän kyl et Barcelonan rannat on tupaten täynnä turisteja, mut tää kuva kuvaakin paremmin viikonloppua rantahuvilalla:)

                                    
Patatas Bravas, aivan pakko maistaa! --->
(Kuvat googlesta, ja sori et nää on nyt vähän miten sattuu, mut oon töissä, eikä täs koneella oo mitään kuvankäsittelyohjelmaa. Menköön nyt näin, ja ainakin idea välittyy ;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)