maanantai 27. kesäkuuta 2011

Little bit shopping

Joooo no mitäs tähän nyt sanois... Älkää ikinä missään nimessä menkö kiertelee kaupoissa, jos yritätte parhaillaan säästää rahaa! Oli kyllä aikamoista kidutusta vain kierrellä ja ihastella kaikkea voimatta ostaa juuri mitään. Olen siis säästökuurilla Espanjan matkaa varten, jonne olen lähdössä 7. heinäkuuta (eli ihan pian!!:)).  Voin vielä myöhemmin tehdä tulevasta matkasta oman postauksen, nyt kuitenkin ostoksiin.

Ensin mukaan tarttui ihan heräteostoksena tällainen, kun sopii niin kivasti mun uuteen ihannetyyliinkin. Oon siis viime aikoina ihan hurahtanut merimiestyyliin ja huomaan koko ajan kuinka kaupoissakin ihastun kaikkeen tummansiniseen, raitoihin, ankkureihin yms.


Oon viime aikoina huomannut myös, että musta on tainnut tulla huivityttö. Tekisi mieli kauppoja kierrellessä ostaa vaan toinen toistaan houkuttavampia huiveja. Tämmönen löytyi tällä kertaa Seppälästä (ei mikään mun suosikki kauppa, mut kyllä sieltä joskus jotain kivaa löytyy). Huivi oli -50% joten hinnaksi jäi vain 5e. Ja huomatkaa toi kuviointi: kissoja eli voiko enempää olla mun huivi? Noi kissat on kuitenki viel siitä kivat, et ellei tarkemmin kato, ni niitä ei erota, mikä ei tee huivista liian lapsellista:)


Sitten kosmetiikkatuotteisiin. Ajattelin nyt kokeilla tällaista, kun kaverit on kovin suositellu. Raision Myllyn Prismasta 9,05e



Hiusten hoitoon ostin tällaiset. Nääkin sai kavereilta suositukset. Gliss hoitoainesuihke Schwarzkopfilta 2.90e ja Studio Silk&Gloss lämpösuihke L'oréalilta 6.30e. Nääkin ostin siis Prismasta.

Kauppaan jäi kuitenkin vielä paaljon sellaista mitä tekisi mieli heti lähteä hakemaan. Kaksi tuotetta kuitenkin ylitse muiden: 
 1) Merimiestyyliset sinivalkoraidalliset bikinit Cubus yhteensä ylä-ja alaosan hinnaksi olisi tullut n. 23e
    2) Merimiestyylinen sinivalkoraidallinen mekko JC n. 12e (tässä siitä kuviakin, pitäisikö hakea se vielä ?)


Lisäksi söin erittäin herkullisen ja täyttävän Bagelin Arnoldsilla:) Kokojyvä leivällä Chicken Caesar, suosittelen! Vesi herahtaa kielelle pelkästä muistelusta c(:

www.arnolds.fi


Oottekos te kierrelly paljon alennusmyynneissä?(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)