torstai 30. kesäkuuta 2011

Everything

Lakkasin eilen illalla kynnet ja sirottelin siihen päälle sellasta hilettä, joka nyt on jo kuitenkin melkeen kokonaan varissut pois. Tein eilen "illalla" vielä paljon muutakin ja kello oli taas vaihteeksi kolmen paikkeilla kun pääsin sänkyyn. Tarkoitus oli herätä kahdeksalta (jolloin herätykseni soikin) mutta jotenkin sitten havahduin ja kello näytti 09:45. Olin taas vaihteeksi painanut herätyksen pois ja jatkanut uniani. Ehdin töihin silti ajoissa:) (Piti herätä tuohon aikaan, sillä olisin tehnyt kaikkia pikku hommia, joita illalla en enää jaksanut.)
 Näyttääpäs mun käsi pieneltä?:o
Ei kauheen edustava kuva, mut tässä näkyy ees vähän noi hileet:)


Laitan tähän samaan nyt vielä päivän työasun. Eli siis varotinkin teitä jo aiemmin, toi paita ei tee oikeuksiaan mulle. Tänään oli ihanan lämmin päivä, joten yhdistin siihen tälläset vaaleet shortsit.

Shortsit - Kirpparilöytö (Only)
Vyö - Ei aavistustakaan mistä se on mulle tullut, löyty vaan kaapista just ku etin tollasta:)
Kuva on mitä on ja misukin on kuvassa<3 Mut siis tää on tämmönen, ku ei musta vaan siis kerta kaikkiaan saa hyvää kuvaa toi paita päällä :s No mut hei enää kaiken kaikkiaan vaan KOLME työpäivää:))

Täs tää paita vielä. Ihan tollanen perus musta MIESTEN T-paita. Tai en tiiä mut silt se vaikuttaa:D


Oioioioioioi! Vitsit ku tänään oli yks kiva juttu, mut arvatkaas mitä, en kerro siitä vielä sen enempää(: Tai siis tän päivänen juttu verkostoituu sellasiin tosi kivoihin tuleviin juttuihin:) (aika selkeetä mun teksti). No tänään mentiin sinne sit töitten jälkeen tämmösellä asulla:

 Villatakki - ZARA
Hame - H&M
Toppi - H&M
Huivi - Seppälä (pääsi heti käyttöön;))
 Anteeks nyt mut taas, mikä toi mun asento on olevinaan? Nojaan ilmaan?
 Mäki mun hiuksii...
Öö... Tässä hyvät ihmiset on mun kauniit jalat. (Tämmösiin päivityksiin ei mitenkään vaikuta kellonaika eikä univaje...)















Sori nyt ku tuli näin pitkä, mut mulla oli paljon asiaa. Vielä loppuun tärkein: RAKASTAN MUN KISSAA :)

Misu rakastais syödä kaikkii johtoja. Nytki tässä tätä päivitystä tehdessäni se koitti maistella kaikkia koneestani lähteviä johtoja. Ei auttanu vaikka työnsin sille mitä hienouksia (sen leluja) suuhun. Nyt se sammahti ja nukkuu täs mun sängyllä konetta vasten <3

Mun lemppari:) Oi voivoi miten klo voi taaaas olla noin paljon? No mut hyvät yöt ja kauniit unet kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)