lauantai 25. kesäkuuta 2011

Black T-shirt

Olis kiva laittaa tänne päivän asukuvia, mut se olis vähän tylsää, kun mulla alkaa mielikuvitus olla pikkuhiljaa lopuillaan... Oon siis kesäkuun alusta asti ollut museossa töissä ja työasuun kuuluu musta perus T-paita. Paidassa ei oo edes V-aukkoa, joten se ei näytä ollenkaan hyvältä mallinsa puolesta. Mustakaan kun ei mun mielestä ainakaan T-paidoissa mulle istu. Kyllä oon nyt viime vuosina opetellut sitä enemmän käyttämään, sillä onhan se sellanen elegantti :)

Oon tässä kesäkuun aikana ollut tosi luova ja kokeillut kaikenlaisia väripilkkuja tän mustan paidan kanssa, etten olis kauheen synkän näkönen (itse kun en oo sellanen synkkä ihminen, vaan just päinvastoin!:)). Mulla on mm. ollut keltainen hame, vaaleanpunainen villatakki, vaaleat farkut, valkoinen takki... Tänään mulla on päällä mustat legginssit ja värikäs kukkahame. Voisin koittaa illalla napsasta nyt sit tästä asusta kuvan ja laittaa sen tänne. (ymmärtäisitte mun tuskaa ton paidan kanssa).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)