lauantai 28. tammikuuta 2012

Beauty

Nykyään sitä on vaikka ja mitä systeemiä kauneuden lisäämiseksi. Löytyy hiustenpidennyksiä, rakennekynsiä, ripsenpidennyksiä... Pahimmillaan (mun henk.koht. mielipide) jopa kauneusleikkauksia. Onko mikään luonnollinen enää kaunista? Siis meidän naisten itsemme mielestä. Keskustelin juuri ystäväni kanssa kuinka miehet eivät useimmiten edes huomaa onko naisella pidennykset päässä vai ei. Kynnetkin tuntuvat olevan vain omaksi iloksemme ja tekoripsistä olen kuullut miesten sanovan, että ilman on parempi. Onhan se tietysti ihanaa ja luo itselle paljon varmemman olon, kun tuntee itsensä kauniiksi. Ennen olin aika kriittinen kaikkea tällaista kohtaan. Tuntui, että eihän tässä ole mitään mahdollisuutta pärjätä tämän näköisenä muita "vastaan", kun tätä nykyä löytyy kaikkea exstraa. Nyt olen kuitenkin itsekin lämmennyt näille kauneudenalan kehityksille. Jokainen saa itse päättää mitä tahtoo itselleen tehdä ja mihin asti on valmis kauneuden vuoksi menemään.

Alhaalla keskellä on oma suosikkini.

Olen jo jonkin aikaa haaveillut ranskalaisesta manikyyristä. Päätin juuri, että aion sellaisessa käydä nyt vielä ennen vanhojentanssejani. Ihastelen aina muiden upeaakin upeampia kynsiä, voi kumpa osaisin itsekin tehdä sellaisia luomuksia! Omaa silmääni viehettävät erityisesti suht luonnolliset mutta kyllä kimallettakin saa löytyä, toisinaan aivan pakahdun ihastuksesta vähän näyttävämpiinkin kynsiin muilla, vaikken ehkä itselleni osaisikaan sellaisia kuvitella. Millaiset kynnet omaa silmääsi miellyttävät? Onko kokemuksia rakennekynsistä tai entäs ihan manikyyreistä?


Toinen juttu, minkä olen tänä vuonna päättänyt toteuttaa on ripsenpidennysten otto. Suomessahan tällainen operaatio olisi aika kallis ja tästä syystä olenkin ajatellut, että voisin piipahtaa kevään mittaa Viron puolella (jossa sama työ maksaisi yli puolet vähemmän). Mutta tämä sitten vasta lähempänä kesää. Olisi nimittäin ihanan helppoa olla kesällä sellaisten kanssa, kun ei sitten tarvitsisi joka aamuista ripsivärintaiteilu operaatiota suorittaa. Niin ja unohtamatta tietenkään sitä, että tämä tyttöhän täyttää siinä kesäkuun puolivälissä 18 :)


Kahden edellä mainitun lisäksi nauttisin hirmuisesti jonkinlaisesta kasvohoidosta. Olen kaksi kertaa käynyt ja täytyy sanoa, että olen ollut tulokseen tyytyväinen. Hoidon jälkeen iho on ollut puhtaampi ja hyvinvoivan näköinen. Ehkä kasvohoitoa voisi suunnitella sitten syksyyn, niin tulisi vähän jaoteltua tätä kauneudenhoitoa koko vuodelle. Onkos teillä kokemuksia kasvohoidoista? Onko jotain, jota erityisesti suosittelisit? Tai jotain tiettyä kauneushoitolaa? Thaimaassa, jossa kaikki kauneushoidot ja hieronnat ovat paljon halvempia, olen saanut nauttia jalkahoidoista. Olisi ihanaa käydä Suomessakin sellaista vaikkapa joskus kesällä kokeilemassa. Sellainenhan on kyllä itsekin hyvin helppo tehdä. Netistä löytyy myös paljon erilaisia kasvonaamio-ohjeita sunmuita kotikonsteja kauneudenhoitoon. Niitä on silloin tällöin hauska kokeilla.

Kuvat: We♥it & Fashiolista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)