keskiviikko 4. tammikuuta 2012

I promise

Unirytmi ja sen myötä koko vuorokausirytmi nyt on mitä on tällä hetkellä. Siispä pyydän anteeksi postausten ilmaantumis ajankohtia. Mutta eikös loma aina ookin vähän tällaista: päivät nukutaan ja yöt valvotaan? :) Ajattelin nyt kirjotella teille niistä mun "uuden vuoden lupauksista". Nää on kaikki enemmänkin sellaisia ohjeita elämään tai no niin no jotain semmosta.

* Huolehdi kehon ja mielen hyvinvoinnista. (Elikkä tarkennuksena: 1)Terveellinen ruokavalio, joka mulla tarkoittaa sitä, että kaikkea saa syödä, mutta kohtuudella. Oon huomannu, et jos kiellän itteltäni kokonaan jotain, alan vaan haluta sitä enemmän (lähinnä siis kaikki herkkuruuat). 2) Riittävästi liikuntaa, mun tapauksessa siis ei mitään "joka päivä jotain" vaan sillee, et en ota siitä mitään paineita, et "nyt pitää alottaa oikeen himo kuntoilu" vaan meen sillee mikä tuntuu hyvältä. 3) Laadukas uni, joo tähän mun on satsattava! Unella on niin suuret vaikutukset ihmisen mielialaan, tarkkaavaisuuteen ja ylipäätään toimintaan, ettei riittävän unen määrää voi tarpeeks korostaa.)

Tumblr_lvn6mk27jp1r2ziexo1_400_large

C643dfa492a321b655ab82a63c94632e_large



300209_258806614153573_224834550884113_846820_935833796_n_large



















* Pidä huolta ihmissuhteistasi. (Tänä vuonna haluan olla enemmän yhteyksissä mun rakkaimpiin ystäviini ja osoittaa niille miten tärkeitä ne on mulle. En halua koskaan menettää niitä! Tietty haluan osoittaa myös mun perheelle, suvulle ja ystäville, et ne on mulle kultaakin kalliimpia.)

Tumblr_lw07avsezz1r29t5yo1_500_large

*Ota vastuuta. (Tää kohta viittaa siihen, että nyt kun tänä vuonna sitten vihdoinkin saavutan sen maagisen iän, 18vee, ois mun jo korkee aika ottaa enemmän vastuuta ittestäni. Käytännössä siis olisin enemmän avuks kotona ja ottaisin selvää sellasista (tylsistä) talousjutuista, jotka on ehdottomasti hallittava sit kun joskus muuttaa pois kotoa. Voisin myöskin opetella vähän ruuanvalmistusta, sillä noh... se ei oikeen oo vielä täysin hallussa :D)

 6269542048_59ed5c84f5_z_large

* Panosta opiskeluun. (Viime aikoina koulu on mennyt vähän sillee vasemmalla kädellä... Yritän nyt saada opiskelusta taas sen otteen kun mulla joskus oli. Nykyään vaan vapaa-ajalla on niiiiin paljon enemmän ku oli ennen... Mutta päätin, et enää ei oo ku alle puolet tota lukioo jäljellä, ni kyl nyt on zempattava!:) )

 Meh.ro8916-455x284_large

* Viimeinen ja samalla tärkein: Ole rohkeampi! (Mua suorastaan ärsyttää se, että oon kovin ujo. Oon aika hiljanen uusien ihmisten seurassa ja jotenkin muutenkin vaivautunut, etenkin kaikkien miespuolisten. (Mä oon jotenkin tosi epävarma ittestäni tälläsis tilanteis). Meen heti ihan vaikeeks. No mutta päätimpäs nyt sitten, että tänä vuonna tää tyttö on estottomampi. Puhun. Nauran. Juttelen. Tutustun. Kyselen (en liikaa, mikä ois mun tapasta, ku oon niin käsittämättömän utelias). Kerron. Kuuntelen. Flirttailen ;) Ja ennen kaikkea: En ujostele! )







21-man-kissing-woman-cheek-sipping-drinks_large



Tumblr_lx24bncvld1r33edho1_500_large

Pakko vielä lisätä tähän loppuun, et juteltiin tyttöjen kaa vähän sillee humoristinen pilke silmäkulmassa, et otetaan täks vuodeks jonkinlaiset uudet "ominaisuudet" jotka ois vähän niinku vastakohta sille mitä on ennen ollu. Vaikka puhuttiinkin jotenkin puol vitsillä, aattelin ite kyllä ainakin jotenkin pyrkiä omaani. Arvaatkos jo mikä se ois voinu olla? No flirttihän se ;)


Kuvat: We♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)