keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Happy

Hyvä fiilis! Onkos teillä? Toivon, että on :) Itse tulin just salilta ja nyt alankin jo odotella mun naisia meille. Sen vaan sanon, että salilla on oikeesti ihan hauskaa ja aika liitää, kun on hyvä seura. Maanantai ja tää päivä on nyt todistanu tän mulle♥

Anteeksi kuvan laatu... Ja mikä toi mun käsi on?:D


Ennen joulua päätin, et saatte taas asukuvia jos joulupukki tuo mulle kameran. No toihan se ja asukuvia vaan ei oo näkyny. No tähän mulla on aika ööhm nolo selitys. Tai no, oon tosiaan ollu nyt ihan lomalla. Siis ihan naamaa, hiuksia ja asuja myöden. Joka päivä oon vaan vetässy kollarit jalkaan ja heittäny tukan jotenkin kiinni. Naama on saanut nauttia naturaalista ilmeestä, kun oon tosiaan vaan aika paljon kotona hengaillu. Muutos siis asiaan ensiviikolla tulossa.


Muistatteko, kun joskus tässä vähän aikaa taaksepäin (oiskos ollu siinä itsenäisyyspäivän tienoilla?) olin ihan innoissani lähdössä risteilemään? No se suunnitelma jäi suunnitelmaksi, mutta nyt jejejejejee huomenna se kauan odotettu päivä koittaa. Kaikki sanoo, et en sais olla liian innoissani, et en sit pety. Mut hei, minä? En mä osaa hillitä mun innostustani, etenkään nyt kun mukaan on lähdössä just nää mun omat ihanat party ihmiset ;) Mitäs sulla on loppulomaksi suunnitelmissa?


Kuvia mun viime kertaisesta laivareissusta, josta onkin ehtiny vierähtää jo yli vuosi...

2 kommenttia:

  1. Sä vaan Nella oot niiin hyvä pitämään blogia! Taitava kirjoittaja ja osuvia, kauniita kuvia! Tätä on ilo seurata!!

    - Suvi <3

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)