sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Outfit of the Saturday

                                                                 Villatakki - H&M
                                                                 T-paita - H&M
                                                                 Housut - Veromoda
                                                                 Vyö - Kirppis


Lauantaina olin tosiaan moikkaamassa pienen pientä poikavauvaa. Ajattelin sen kunniaksi pukea päälle jotain tosi tyttömäistä ja päädyin sit tähän vaaleenpunaiseen villatakkiin + röyhelökauluksiseen T-paitaan. Ja kuten oon jo joskus aiemminkin teille kertonu, mun mielestä vaaleanpunainen ja tummansininen on tosi kaunis yhdistelmä. Sopii ainakin mun silmään kivasti :)


 Hiukset. Ne on ollu mulle nyt valtava ongelma jo jonkin aikaa. Kattokaa nyt niitä, ne on ihme ohut lässähtäny puolkihara oudonvärinen kasa, joka on kiinni mun päässä. Oih kadehdin ihmisiä, joilla on sellanen kaunis paksu tukka. Tää mun lisäke on semmonen, et jos jätän hiukset aamulla auki, ni ne vaan kerääntyy sellasiks ohuiks kasoiks ja on sit illal ku mikäki tupeerattu pehko!


Välil tulee sellasia kausia, et mietin oikeesti ihan tosissani värjäämistä ihan vaaleaks. Mut sit taas välil oon tyytyväinen tähän ees jollain asteella. Mua pelottaa, et jos värjäisin, ja se ei sit yhtään sopiskaan mulle. Ja sit siin on kans se, et jos värjään, ni sit siitä alkaa se loputon värjäyskierre, mikä ei tee hiuksille kauheen hyvää, etenkään kun on tälläset ihan ohuet, niinku nää mun nyt sattuu mukavasti olemaan. Mitä mieltä, sopisko mulle ihan vaaleet vaiko ei?




   Anteeksi tää kuvapläjäys, mä innostuin vähän leikkimään kameran kanssa... (Pyrin välttämään jatkossa)

2 kommenttia:

  1. Luonnollinen hiusväri on oikeesti tosi in. Älä turhaan ala hiuksiasi rääkkäämään blondilla värillä, vaan korkeintaan laita vähän raitoja. Sekin piristää jo lookkia kummasti! :) Tai kokeile vaikka http://www.lorealparis.fi/_fi/_fi/products/product-sheet.aspx?code=HCo1_14 ! Tois tosi paljon lämpöä sun kasvoille.

    VastaaPoista
  2. Okei, kiitos paljon vinkistä :)

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)