maanantai 23. tammikuuta 2012

Joy and fashion

Nyt oon pitkästä aikaa ehtinyt taas lueskella ihanien bloggaajien postauksia ja niistä olenkin suuresti inspiroitunut. Nyt on selvillä kevään ja kesän muotituulahdukset ja muistuipas mieleen myös sellainenkin ihana asia kuin arjen pikku ilot. Muutama mun arjesta astetta mukavamman tekevä asia:

Se hetki, kun saat viestin juuri siltä, jolta toivoit sen olevan. Hetki, kun olet jotenkin ihmeen kaupalla onnistunut luomaan kampauksen, johon olet tyytyväinen. Se hetki, kun kärsit kamalasta nälästä ja saat eteesi annoksen lempiruokaasi. Se hetki, kun aamulla tapaat koulussa/töissä sinulle tärkeät ihmiset. Se hetki, kun salkkarit jatkuu tänään! (Anteeksi, en vain voinut välttää kiusausta :p) Mikä ilahduttaa sua sun arjessa?

 Ja sitten niihin kevään/kesän muotituulahduksiin. Oottekohan te jo kuulleet mitä on luvassa? Ajattelin nostaa esille vaan mun omat suosikit. Kertokaa ihmeessä jos haluatte laajemman postauksen aiheesta, mutta nyt tosiaan mennään vaan mun suosikeilla.


 Oon jo kauan ollut suuuri pastellisävyjen ystävä. Oon nyt suorastaan innoissani, kun ne on tulossa taas kevät/kesän muotiin. Pastellisävyt on siitäkin niin suloisia, etteivät ne oo ainoastaan värejä vaatetuksessa. Ne luovat ympärilleen sellaista söpöä tunnelmaa ja suloisuutta. Valitsit weheartit:stä muutaman havainnollistavan kuvan :) Söpöillään sit kesällä yhdessä.


Don't wait for a storm to pass. Dance in the rain. Likes | Tumblr live, laugh, love EBBA ANDERSSON - EBBA ANDERSSON - EBBA ANDERSSON -  M E L O D Y Likes | Tumblr  sunbeams hello cold world

 Jo muutamien viime vuosien tapaan, kukat ovat taas muodissa. Mikäs sen mukavampaa kuin kuumana kesäpäivänä vetäistä ylleen jotain niin tyttömäistä kuin kukkakuvioinen mekko? Itse käyttäisin kuosia hillitysti pukeutumisessani. Jos esimerkiksi ylläni on kukkakuosia oleva hame, löytyy päältäni todennäköisesti yksivärinen, esim. valkoinen paita. Mitäs oot mieltä mun suosikeista? Entäs mitkä kevään/kesän jutuista kuuluu sun suosikkeihin?


Kuvat: We♥It ja Fashiolista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)