keskiviikko 15. toukokuuta 2013

My room

Eilen se vihdoin ja viimein alkoi, nimittäin euroviisut! Kauan odotettu huuma on täällä taas. Olen ehkä jo viime vuonna paljastanut olevani suuri fani. Jokainen esitys katsotaan, arvostellaan sanallisesti ja pisteytetään kouluarvosanoin eli 4-10. Ensin tämä oli vain minun ja äitini yhteinen juttu, myöhemmin joukkomme kasvoi yhdellä, kun rakas ystäväni S liittyi seuraamme. Viime vuonna myös R oli osana porukkaa. Tänä vuonna olen suunnitellut finaali-illaksi jotain speciaalimpaakui normaalisti, mutta sa nähdä nyt miten sen käy. Voi olla, että jää vain suunnitteluvaiheeseen, mutta katsotaan.


Olin ihan unohtanut nämä kuvat ja koko postausaiheen, huoneeni on nimittäin taas saanut uuden järjestyksen. Viime kerrasta onki jo hetki. Tällä kertaa Ikeasta lähti mukaan yksi pieni sisustuselementti, joka kuitenkin innoitti koko huoneen uudistukseen. Mitäs sanotte uudesta ilmeestä?


Uusi juttu on siis tuo ripustettava kankainen säilytyslokerikko. Nyt peilikin on enemmän hyödyksi, sillä vanhassa paikassaan siitä ei juuri mitään nähnyt. Tosin nyt uusi ongelma on, ettei ovea saa kunnolla kiinni :D Minua se ei pahemmin haittaa, mutta Misulle (joka nukkuu huoneessani) se on tuottanut päänvaivaa. Täytyy siis ilmeisesti keksiä siihen vielä jotain...  Tänäänkin aamulla seurasin tilannetta ku raukkaparka mietti hypätäkö vai yrittääkö tassulla auki. Ovi kun jää vähän auki, eikä peilin alla olevan tyynyn vuoksi juuri liiku "kiinni" ollessaan.





Tänään olen illalla suuntaamassa perjantaisen näytöksen toisiin sovituksiini. Olen erittäin innoissani näytöksen teemasta, 1920-luvusta. Vielä kerran tervetuloa siis tämän viikon perjantaina Turun Finnkinoon klo 17 seuraamaan The Great Gatsby - Kultahattu elokuvan teemasta inspiroituneen Dressing Mimian järjestämää muotinäytöstä.

Ps. Mielipiteitä uudesta bannerista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)