perjantai 3. toukokuuta 2013

Teeth

Hyvä Suomii! Jääkiekkoa on aina kiva seurata kun on kyse mm kisoista. Tosin hirveen suuressa porukassa en kehtais kisoja kattella, kun mulla on kauhee tapa kannustaa ja huudella erittäin ammattimaisia ohjeita pelaajille (koska mähän oon alan ammattilainen...or not:D). Nyt ois kauheesti kertyny taas postausaiheita jopa siinä määrin, että vaikka laittaisin kaks postausta päivässä riittäis ideat viikoiksi. No parempi se on näin päin. Ajattelin nyt esitellä teille mun tän päiväsen ostoksen, joka olikin hieman normaalista poikkeava. Kaikki alkoi siitä kun olin aamulla hammaslääkärissä hammaskiven poistossa. Siellä kysäisin sitten tietoa hampaidenvalkaisusta, jota olen silloin tällöin miettinyt. Hammaslääkäri ei kuitenkaan suositellut sitä  minulle vaan sen sijaan kertoi tällaisesta tuotteesta, josta en ollut edes kuullut aikaisemmin. Nyt se on itsellä sitten kokeilussa.





Apteekista kävin tämän hakemassa. Infoan teitä sitten tuloksista, kun alan tätä käyttämään. Ei mulla siis mitenkään ihan kellastuneet hampaat ole vaikka suuri kokiksen ystävä olenkin:D Hammaslääkärikin sanoi, etten tarvitsisi, mutta halusin nyt kuitenkin kokeilla tällaista:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)