keskiviikko 5. joulukuuta 2012

300.

Moipsan! Ja kuulkaa tänään on kiitoksen aika. 300. postaus tulee tässä ja vieralujakin on teiltä tullut aika huikeat lukemat tässä postausten varrella. Suuret kiitokset, kun ootte siellä!♥ Ootte jaksanu lukea mun aina ei niin mielenkiintoisia juttuja ja ihastella mun ihastelemia kuvia. Teidän vierailut tekee mut tosi iloseks ja kommentit vieläkin iloisemmaks. Siispä tahdon nyt esittää sydämelliset kiitokset kaikille vakituisille lukijoille ja satunnaisille vierailijoille!


Nyt siis haluaisinkin kysyä, onko teillä jotakin toiveita blogin suhteen? Uusi banneri? Erilainen tausta? Postausideoita? Pyytäisinkin nyt risuja ja ruusuja kommentteihin:)

2 kommenttia:

  1. no jos saa esittää uudistustoiveita ni vois vähä muuttaa tota vaalenpunasta taustaa ja ehkä vähän yksinkertaisempi banneri ku nyt ulkoasu viestittää vähä : ''jee oon kolmetoista ja leikin barbeilla'' ku sun esittelyssä sanot olevasi kiinnostunu muodista ni hyödynnä sitä. nää ei siis oo mitää haukkumista, sul on tosi kiva luettava blogi. ja postaus ideoiks vois olla vaik jotai juttui sun koulust tai vaik jotai sun urheilurutiineit ja enemmän päivän asu kuvii ja vaik jotai semmosii sun lempi asui tai meikit tai kauneudenhoitorutinit :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah:D Kiitos kommentista!:) Vaaleenpunasesta on aina monta mielipidettä, mutta joo oon kyllä iteki ajatellu valkoseen taustaan vaihtoa:D Ja banneriiki olis tarkotus uudistaa:) Kiitos myös ideoista, kuulostaa toteutettavilta!:)

      Poista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)