lauantai 15. joulukuuta 2012

Tattoos


Tatuoinnit ovat nyt kaikkien huulilla. Aihe joka jakaa mielipiteitä. Älkäähän nyt ystävät ja sukulaiset siellä ruudun takana pelästykö, minä en ole muuttanut mielipidettäni. Itse en siis voisi mitenkään ottaa tatuointia enimmäkseen siitä syystä, että minulla on aivan hirvittävä piikkikammo! Pelkkä verikoe tai rokotus on jo liikaa minulle. Muutenkin olen haaveillut ammateista, joissa tatuointia ei näkyvällä paikalla saisi olla, niin en sitten koskaan ole edes suunnitellut sellaisen ottoa. Toisille ne kyllä sopivat. Ja on hienoa, kuinka tatuoinnit kertovat kantajastaan. Lueskelin kuluneella viikolla uusinta Elleä, jossa sielläkin oli juttu tatuoinneista, joten kai viimeistää nyt voisi sanoa niiden olevan muotia ;) Mitäs te rakkaat lukijani aiheesta ajattelette?




















 

:DD Tää on niin hyvä!:D
Kuvat: We♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)