torstai 6. joulukuuta 2012

Sad Independence Day

Mun piti tulla toivottamaan hyvää itsenäisyyspäivää teille kaikille, mut ajatukset on nyt kyllä jossain ihan muualla. Vieressä sänkyni alla tuhisee rakas loukkaantunut Misuni. En tiedä mitä oikeastaan tapahtui, mutta käsittääkseni se putosi yläkerrasta alakertaan. Lattialla on verta, Misun nenä selkeästi ottanut osumaa ja jotenkin se tuossa "köhii" koko ajan. Veikkaan sen saaneen aivotärähdyksenkin, kun juoksi täällä hullunlailla ja keinui puolelta toiselle. Eläinlääkärit ovat tietysti kiinni pyhäpäivän vuoksi. Toivon hartaasti kädet ristissä tilanteen parantumista. Jos tilanne pahenee on saatava Misu eläinlääkärin vastaanotolle vaikka sitten huomenna vasta! Onneksi se on jo vähän mennyt parempaan suuntaan, pomppasikin äskön sängyn alta lempipaikalleen, tyynynsä päälle sängylleni.


Nauttikaa rakkaidenne seurasta ja hyvästä ruuasta, katsokaa Tuntematon sotilas ja ihailkaa illalla linnanjuhlien pukuloistoa. Minä olen ainakin perinteeksi ottanut linnanjuhlien pukujen arvostelun yhdessä äitini kanssa. Tänään taidan asettua mukavasti sohvalle takkatulen ääreen, peiton alle, ottaa Misun kainaloon ja katsella kuinka uusi presidenttimme suoriutuu vieraidensa kättelystä, ja millaiseen pukuvalintaan presidentin tyylikäs puoliso on päätynyt. Minua myös kiinnostaa kenet Cheek on valinnut avecikseen, kun oma puhelimeni ei asian tiimoilta ole soinut :( Ihanaa itsenäisyyspäivää!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)