tiistai 11. joulukuuta 2012

My school

Moipsan!
Mun koulusta kysyttiin myös ni aattelin siitä nyt muutaman sanasen sanoa, vaikka eipä siinä juuri mitää ihmeellistä olekaan. Olen siis Naantalin lukiossa 3. luokalla. Osa kirjoituksistani on jo takana päin, osa mustana möykkynä vielä keväällä edessä. Minun lukujärjestykseni on tällä hetkellä hämmästyttävän kevyt. Viikossa minulla on kolme kahden tunnin päivää ja kahtena muuna tunteja on huimat neljä. Edes eskarissa ei muistaakseni ollut näin lyhyitä päiviä?:D Tietysti nyt vapaa-aika tulisi viisaasti käyttää kirjoituksiin valmistautumiseen... Katsotaan koskas senkin urakan saisi aloitettua. Kai se viimeistään on joululomalla tartuttava tuumasta toiseen. Tänä vuonna koulussa on kyllä eniten kaikkea hauskaa ohjelmassa, tj100 jo kaukana takana, edessä abishow, penkkarit, potkiaiset, abiristeily... Ja mikäs sen mukavempaa, kuin nauttia viimeisestä lukiovuodesta yhdessä hyvien ystävien kanssa?;) Tässä nyt vihdoin paremmat kuvat hupparin teksteistä.



Ihanat illanjatkot!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)