tiistai 29. marraskuuta 2011

Everything

Hengissä ollaan yhä ja taas pahoitteluni hiljaisuudesta, koeviikko. Huomenna vapaapäivä ja mulla onkin sen varalle aikas mukavia suunnitelmia, niistä kuulette sitten varmasti jo huomenissa lisää;) Tänään järjestin mun huoneen uudestaan (kuten ootte ehkä huomannu, teen sen varsin usein). Oon nyt sit sen perusteella tullu siihen johtopäätökseen, et taidan olla sitä sorttia, joka kyllästyy nopeesti. Illalla N&R oli meillä ja katottiin sellanen leffa ku Anna hyvän kiertää (tuli sunnuntaina telsust). Olin nähny sen ainakin kerran aiemminkin. Hyvä mutta oi niin surullinen leffa. Ois kyl ihan mahtavaa, jos kaikki toimis sen kaavan mukaan. Hihhih, kirjoitattekste päiväkirjoja? Tai ootteko joskus tätä harrastanu? Suosittelen lämpimästi! Lukaisin meinaan just sunnuntaina sellasta ala-asteella kirjoittamaani päiväkirjaa (hyvä, että henkeä sain siltä nauramiselta). Eli jos vaan jostain löytyy jotain vanhoja kirjoittamianne tekstejä, niin niitä on hauska tällee vuosien jälkeen lueskella:) Tää nyt oli vähän tällainen sekapostaus, mut purinpahan vaan kuulumisia. Toivottavasti sulla on kiva päivä tulossa/ollut milloin tätä luetkaan (:







1 kommentti:

  1. Muistan kans ku joskus tuli luettuu jotai ala-aste päiväkirjaa mitä olin ehkä viikon jaksanu kirjottaa! :D ahahahah! Mut nykyää vaa ruoka/liikuntapäiväkirja. Merkkaan siihe kyl yhel lauseel jos on ollu joku tosi merkittävä tapahtuma sinä päivänä :D Mut ainakaa se ruokaosasto siin ei kauheesti naurata...

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)