keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Hair

Pikainen moikkaus:) Anteeksi, en mä teitä oo kokonaan unohtanut, mutta tällä hetkellä aika on kyllä niin kortilla... Ja ensi viikolla alkaa koeviikko, eli veikkaampa, et silloin on sit taas aika hiljaista, mut nyt oon tässä:) Mitäs teille kuuluu? Keskiviikko päivä ja ilmakin on alkanu jo vähän reippaammalla kädellä viiletä. OK olihan mulla ihan asiaakin, eli enpäs tullut teille pelkästään säästä lätisemään;)


Oon suorastaan riemuissani! Oon aika huono kaikessa kaunistumisessa esim. upeiden meikkien laitossa yms. mutta tänä aamuna, siis just pari minsaa sitten onnistuin yhdessä (varmaan nauratte mulle) jutussa, joka ei vaan oo ennen multa onnistunut. Sain just ihan ekaa kertaa ihan täysin itse kiharrettua mun hiukset kunnolla suoristusraudan kanssa!:) Oon ylpee ittestäni (= (naurakaa pois, mut se oikeen taktiikan löytäminen vaan vei vähän aikaa...) Tosin jos oisit vierestä katsonut, et olis varmaan saanu henkeä naurultasi, siispä koitan vielä jalostaa tekniikkaani parempaan:D Mutta tässä nyt pikainen web-kuva taidonnäytteeksi:

(Ai niin voisin antaa teille pienen vinkin, josta on varmasti suuri apu: jos käytätte lämpösuihketta, varmistakaa, ettei se lupaile suoria hiuksia... nimimerkillä kokemusta on.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)