keskiviikko 23. marraskuuta 2011

In my mind...

Hengissä ollaan vielä, juuri ja juuri. Nyt olen kuitenkin jostain ihmeen ja kumman systä löytänyt opiskelumotivaationi, joka on ollut jo kauan kadoksissa (siitä tämä hiljaisuus täälläkin on siis johtunut tällä viikolla). No mutta ei sen enempää koulusta nyt kiitos! Ihan liikaa on taas tapahtunut enkä edes tiedä mistä aloittaa. Joulu on jo ihan nurkan takana, odotan malttamattomana ensimmäisten kalenterin luukkujen aukaisua, joulukorttien kirjoittamista ja (ainiin ne lahjat) sitä rauhallista kynttilän valaisemaa tunnelmaa... Ootkos sä jo ihan joulufiiliksissä?



Toinen mistä oon jo nyt (ehkä vähän liian aikaisin) suunnattoman innoissani on helmikuussa siintävä New Yorkin matka. Erityisen innokkaasti odotan sitä, mikäli siihen vielä tulee liittymän eräs mukavaakin mukavampi seikka, josta kerron sitten vähän lähempänä ;)


Ihmiset rakkaat ihanat, keksikää mitä toivotte lahjaksi niin säästyn suurelta stressiltä. Oon koittanu pohtia ja miettiä, ajatella ja ihan tuskastuakin jo... Mitä kenellekin lahjaksi? Haluan antaa jotain kivaa ja hyödyllistä. Oma toivelistani onkin sitten ihan asia erikseen. Valmiina se on ollut varmaan elokuusta asti, ja jotta sellaisen lahjakasan saisin pitäisi oikeasti olla olemassa joulupukki, joka pyörittää miljardi bisneksiä (oon aika vaatimaton :)).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)