keskiviikko 30. marraskuuta 2011

New hair

Heipsan! Kuten eilen lupailin ni tässä tulis nyt sitten infoa tästä päivästä. Uudet hiukset!:) Kävin tosiaan kampaajalla tänään. Pieni pettymys, ei sillä etten pitäis uudesta lookista, mut musta se näyttää ihan samalta ku vanhakin... Aluks vaikutti, et oho tulipas vaalea, mut sit ku katon kuvistakin ni näyttää ihan samalta kuin ennen :( Pitää varmaan seuraavaks vetää ihan valkosiks jos haluu ees vähän muutosta, viimekskään ku laitoin raitoja, ei kukaan ees huomannu mitään. Tässä nyt muutama kuva niin voitte sit arvioida huomaako mitään eroa:






Silmät tässä korostuu jotenkin ehkä vähän kivemmin mut muuten ei oikeen eroo mun mielestä :( Mitä mieltä sä oot? Aijjoo otin kans ton permanentin, et mitäs tykkäät? En sentään :p Kiharrettiin vaan lopuks suoristusraudalla (joo tosiaan tältä sen pitäis näyttää, itse kun en tosiaan oo mikään mestari siinä hommassa :D). Osaisimpa kihartaa hiukseni aina joka aamu tällaisiks, suorina ne on niiiiiiin lässähtäneenä päässä kiinni :s Pari senttii lähti myös pituudesta, mut vaan huonot pois. Mitäs mieltä ootte?


En kyllä ymmärrä. Mulle laitettiin ihan semmosta vaaleeta väriä päähän, mut silti tää tulos on ihan samanlainen, kuin oli ennen värin laittoa. Ehkä mun hiukset ei vaan haluu olla muun väriset...


Ostin tuollaisen ^ Viimeks tosiaan kun joku vähän tyhmänpuoleinen (en minä ainakaan) koitti saada kiharia suoristusraudalla sen jälkeen kun oli ensin suihkuttanut suoristavaa lämpösuojaa :) Semmonen vapaapäivä tosiaan mulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)