torstai 1. joulukuuta 2011

Sex and the city

Oi oi oi oi! Joo tiedetään tiedetään, julkaisin jo mun joululahjatoivelistan, mut sit... löysin jotain. Lueskelin joulumainoksia (älkää tehkö samaa virhettä, siis kamalaa, miten paljon ihmisille oikeesti tyrkytetään kaikkee turhaa jouluisin... nii ja sit on aina tälläsii nelloja, jotka menee ja ihastuu kaikkeen siihen turhuuteen...) mut sit löysin sieltä tän:
Mulle toi! Luin sen Carrien nuoruusvuodet helmikuussa ja oli muuten hyvä! Tää on nyt sit jatkoa sille. Miks kukaan ei oo informoinu mua tän ilmestymisestä? Oi oi oi oi :))


Katsoin tossa just viikonloppuna Sinkkuelämää leffan, ja ai vitsit mut se on vaan niin hyvä. Kerta toisensa jälkeen siitä löytyy jotain uutta ja ihailtavaa. Esim. ne kengät...


Kultaa ja kimalletta :) Ja kaikki ne laukut ja asut ja....


joo ei mul muuta :)


2 kommenttia:

  1. Itse sain kyseisen kirjan lahjaksi! :) Anteeks nää kommentit tosiaan vähän myöhässä, kun eksyin vasta nyt lukemaan tätä blogia!

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa ja itse asiassa myös minä sain tämän!:))

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)