keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Made in China

Heissan ihanaiset lukukykyiset otukset! Olenkin täysin unohtanut esitellä teille Kiinan tuliaiseni. Äitini tosiaan piipahti maassa jokunen aika sitten. Sen jälkeen olenkin mussutellut paljon pähkinöitä, auringonkukansiemeniä (joo juuri niitä, joita Suomessa on totuttu linnuille syöttämään, mutta vähän enemmän käsiteltyjä sellaisia) sekä erikoisen makuisia suklaaherkkuja. Toi äityli muutakin kuin syötävää.



 Mulla on ihana äiti! Se muisti, että olin syksyllä toivonut laukkua, jossa roikkuis ketun häntä. Tässä on nyt vaan yks pieni ongelma. Toi taitaa olla ihan aito. Mun henkilökohtainen mielipide on turkiksia vastaan. En oo sellanen ääripään ihminen, joka suunnittelis turkistarhaiskuja yms. mutta en mä niitä silti tykkäis käyttää. Oon otettu siitä, että äiti muisti, mut hei oikeesti, aina kun katon tota, mulle tulee mieleen se pieni kettu parka, joka on menettänyt häntänsä :( Oon nyt sit päättänyt kuitenkin, että kun toi kerran jo on täällä niin kyllä mä sitä sitten voin käyttää (kuvitellen sen olevan tekoturkista). Ensin yritin miettiä, et se kettu on ihan varmaan ollu jo kuollu ja, että se on ollu vaan parempi sille, kun se on päässy parempaan paikkaan :) Mikä on sun suhtautuminen turkiksiin?


 Erittäin erittäin huno kuva, mutta erittäin erittäin kiva koru Pekingin kentältä. Todella kiinalaistyylinen kuviointi.





Taas pointsit äidille!:) Koko viime talven etsiskelin juuri tällaista valkoista pipoa. Ja nyt se on siinä. Kera ihanan, suuren tupsun.





Juuri tällainen röyhelökauluksinen paita on ollut jo jonkin aikaa hakusessa. Sopii erinomaisesti mustan bleiserin alle tai vaikkapa ihan noinkin mustan hameen kanssa.






Pussukoita ei voi koskaan olla liikaa. Ja arvatkaas mikä tässä on hauskinta? Koko setti maksoi kuulemma 1,5e. Ei paha vai mitäs sanotte? Ja vitsit ku tykkäänki tost kuvioinnista :)

Lisäksi äippä toi minulle aidon kiinalaisen puvun. Ensireaktioni oli jotain luokkaa "Missä tuota voi pitää?", mutta onhan se kuitenkin uniikki ja upea vaate. Kuvaan ja esittelen sen teille myöhemmin (: Lisäksi sekä minä, että veljeni saimme pienet koriste-esineet kiinalaisista horoskoopeistamme. Kiinalaiset ajattelevat, että jokaisella tulee olla oma horoskooppihahmonsa. Äiti valitsi meille pienet lapset, jotka ovat pukeutuneet asuihin. Minun pikkukoristeeni on pukeutunut koiraksi ja veljeni apinaksi, horoskooppiemme mukaan. Tällaisia kuulumisia kuulumisia tällä kertaa. Ai niin, jes! Maanantaina satoi ensilumi

Joo ja juu, piti myös mainita, et nyt sain ton Fashiolistan tohon sivupalkkiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)