keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Holiday

Hei ihunat! Mites siellä voidaan? Toivottavasti ootte pysyneet terveenä. Mäkin raahauduin tänään kouluun ja vielä illalla suuntaan joulujuhlaan. Hei kai ootte kaikki lauleskellu tänään "Kolme yötä jouluun on"?:)) Mä oisin lauleskellu, ellei mun ääni ois lähteny lomille ilmoittamatta asiasta mulle mitään :/

Seuraava probleema tässä nyt onkin sitten illan asu. Miten pukeutua koulun joulujuhlaan, vähän kipeenä kaiken lisäksi? Mulla on pari ideaa jo mielessä, mutten osaa päättää. Saisko teiltä apua?


Musta bleiseri, vaalpun huivi kera kultaisten paljettien, pikkumusta, sukkahousut (mustat vai ihonväriset?) ja mustat korkkarit. Oisko jees? Vai entäs tuo vaaleanpunainen mekko puolipitkillä hihoilla? Siinä tapauksessa huivi jäis pois ja laukku vaihtuis. Herran jestas! Mikä laukku? No äh sen täytyy olla ISO, jotta saan kaikkien lahjat mahtumaan ;) Mutta mielellään musta. Mission impossible, mulla on nimittäin mustia laukkuja vain minikoossa. Hmm... Joo mä meen nyt penkomaan mun laukkuvarastoja. Mukavaa iltaa sulle ja ennen kaikkea IHANAA lomaaaa(milloin sulla sitten alkaakaan), me ollaan se ansaittu ;)

2 kommenttia:

  1. henk. koht. vihaan kaikkia muita paitsi ihonvärisiä sukkahousuja juhlatilaisuuksissa.

    VastaaPoista
  2. mustilla mentiin tällä kertaa :s

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)