sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Sunday

Hejsan, onko sulla tiedossa tylsä ja laiska sunnuntai? Vai kenties jotain aivan muuta? Mulla on ainankin ihan mielenkiintoisesti alkanut päivä. Herätys soitti 10:30 (viikonloppuisin se on aikaisin!), sillä olin lähdössä Helsinkiin portfolio (mallikansio) kuvauksiin. No selviskin sitten, että en nyt olekaan menossa sinne. Jotenkin sitten yllättäen muistin, että tänään pitäisi olla koululla erään projektin kimpussa, toisin sanoen maalaamassa Euroon karttaa seinälle. Ajattelin nyt sitten lähteä sinne, kun kerta esteitä ei ole, tosin hieman mietityttää, sillä minä kun en oikeen hallitse tuota kädentaitoa... :D Noo innolla lopputulosta odottaen :)



Tässä pari kuvaa erään muotinäytöksen lookista. Nää on jostain syystä jääneet ihan unholaan. Toi oli muuten se kampaus, joka selvittämiseen illalla meni valehtelematta sellaset 45min (ensin kaikkien kymmenien pinnien poisto, jonka jälkeen meni hiuksiin suihkussa varmaan desilitra hoitoainetta). Mallintyöt ei oo kyllä paras homma hiusten hyvinvoinnin kannalta, esim. mulla kun on niin ohuet hiukset, niin se on ennemmin sääntö kuin poikkeus, että hiukset tupeerataan ja siihen päälle kunnolla lakkaa.  Semmosta tällä kertaa, kivoja hetkiä sulle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)