tiistai 27. joulukuuta 2011

Shopping, book, camera...

Moikka ihanat! Anteeksi kun oon nyt vähän ignoorannu teitä :/ Toivottavasti ootte kuitenkin osannu nauttia lomasta täysin rinnoin (suomeks sanottuna täydillisellä laiskottelulla) kuten minäkin. Ainahan sitä on jotain pientä tullu puuhattua tai jossain piipahdettua, mutta pääasiassa oon maannu sohvalla tai syöny. Tätä se on se loma♥ Okei no kuluihan joulupäivä Raumalla sukuloidessa (ja vähän lisää syödessä), tänään puolestani piipahdin välipäivien alennusmyyntejä kurkistamaan. Kaupoilta juoksinkin sitten melkein tuli hännän alla, vai pitäisikö sanoa pää kolmantena häntänä (nää on näitä mun järjen jättiläisiä) ystäväni syntymäpäiväkakulle (eli vähän vielä lisää ruokaa, jee!). Kameran kanssa oon jonkin verran tehny jo tuttavuutta, mutta lähinnä vaan kuvaus mielessä. Eli suoremmin sanottuna: osaan ottaa kuvia ja siirtää niitä koneelle, ohjekirja on pysynyt vielä visusti kiinni :) Onks teillä samaa ongelmaa havaittavissa? Vaikka olis miten kiinnostava uus vempain käsissä, ei millään vaan jaksais paneutua ohjekirjan pariin? Mulle ainankin ihan tuttu juttu. Kyl mä kuitenkin viel jossain vaiheessa meinaan selättää sen ohjekirjan, viimeistään siinä vaiheessa, ku mulle tulee eteen joku ylitsepääsemätön ongelma :D Viime päivinä mun pää onkin visusti ollut kiinni kirjassa, mutta vähän erilaisessa, nimittäin (kiitos joulupukki♥) Lauren Conrad, Style on vienyt mun ajatukset ihan muualle, vähän pinnallisempaan maailmaan :) 

Niin no haluisittekohan kenties nähdä nyt muutaman kuvan? Mihin mun muru pystyy? (vaiks oonki varmaan hirstoria surkeimpia kuvaajia...) Jospas esittelisin teille mun päivän löytöjä.



Kaikkee yleishyödyllistä ja osviittaa yhdestä erittäin kauan hakusessa olleesta artikkelista. Tää kuva vääristää väriä (huono valaistus), mutta voin taata, että tota yllä olevaa tulee näkymään päivän asuissa kylminä talvipäivinä (mikäli sellaisia nyt tälle talvelle on suotu ja jos ei oo, ni sitä tulee kyllä silti näkymään mun yllä :)). Myös nude kynsilakka on jo jonkin aikaa ollut toivelistalla ja nyt tänäänn sit bongasin tollasen just perfecton sävyn. Mikäs on sun tilanne? Joko on vuoden viimeiset aletangot koluttu läpi?

4 kommenttia:

  1. Hei se ohjekirja kuuluuki lukee ihan viimesenä, sitte vasta kun/jos on pakko ;)

    VastaaPoista
  2. Toi on kyl nii hyvä kirja sain nimittäin saman itekin lahjaksi, pienet tontut on kuulleet toiveen ;)

    VastaaPoista
  3. Joo, kivaa sellasta kevyttä luettavaa :)

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)