perjantai 23. joulukuuta 2011

Merry Christmas!

Nyt voin vihdoin sanoa, että mulla on ihan joulufiilis :) Tässä viime päivinä on talo saatu koristeltua, ruuat ostettua, herkut leivottua, lahjat paketoitua ja suurimmaksi osaksi vaihdettua. Hetki sitten keräännyttiin koko (paikalla olevan) perheen voimin yhteiseen elokuvan katselemushetkeen. (Myös Misu nukkui sohvalla). Just tällaisia hetkiä varten kulmasohvat on mun mielestä valmistettu♥ En oo oikeestaan koskaan ollut mikään suuri jouluruuan ystävä. Kerran vuodessa nautittuna se on kuitenkin ajanut asiansa. Viime vuosina mun asenne on kuitenkin vähän muuttunut. Jouluateriassa on mun mielestä kaikkein tärkeintä se tunnelma ja seura. Nyt itse asiassa oon jo pari päivää kuola valuen haaveillu kalasta, kinkusta, laatikoista... Nam :p Enää yksi yö! Ihanaa joulua ihanille lukijoilleni


409004_197162820378415_100002540941478_411469_1814912053_n_large
 Kuva: We♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)