keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Chanel

Olen huomannut, että aika monen bloggaajan suosikkimerkiksi lukeutuu Louis Vuitton. Upea ja tyylikäs merkkihän se on, mutta omassa listauksessani yksi ohittaa kuitenkin jopa sen. Kuten fiksuimmat teistä jo otsikon perusteella osasivat arvatakin, on Chanel vienyt sydämeni. (Tai no niin miten sen nyt ottaa, sillä enhän minä omista mitään kyseisen tai minkään muunkaan upean merkin tuotteita, mutta haaveilijan näkökulmasta asia on näin.) Mikä on merkki joka on vienyt sinun sydämesi?



                    Jumaloin tätä kuvaa. (Sehän oon minä siinä muutaman vuoden päästä).


Kuvat: we♥it ja Classy in the city

4 kommenttia:

  1. Jos et oo vielä nähny nii kannattaa kattoo se Coco Chanel-leffa! Se on ihan mahtava! :)

    VastaaPoista
  2. En oo viel nähny, kiitti vinkistä :)

    VastaaPoista
  3. Tietysti Chanel on paras!!

    - Chanelin silmälasien ylpeä omistaja

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)