tiistai 14. helmikuuta 2012

Happy Valentine's Day

Hyvää ystävänpäivää ihanat! Mä vietän mun päivääni menemällä elokuviin parhaanystäväni kanssa. Mennään kattoo se Sherlock Holmes. Mites sun päivä on sujunut tai mitä tänään vielä suunnitelmissa, jotain erityistä? Itse pika-askartelin tänään aamulla kortit kouluun ystäville vietäväksi ja tekstasin toivotukset niille vähän kauempana asustajille. Juu tiedetään tää päivä ja etenkin siitä kauhee intoilu on toisille ihan liikaa ni palataampas siis maanpinnalle ja tuttuakin tutumpiin aiheisiin.




Päivän asua taas pukkaa. Marssin muuten tänään päivän erittäin tyylikkäästi, hammastahnaa housuissa, keskellä edessä uknow. Aamulla hampaita pestessä huomasin, että jotain putosi, mutta tarkistin paidan ja kun en mitään nähnyt tulin sitten siihen tulokseen, että tahna oli päätynyt lavuaariin. No eipäs ollutkaan ja se selvisi mulle sitten päivän aikana :D Käyks teille ikinä tämmösiä noloja kömmähdyksiä?



Toi on muuten se paita minkä ostin aikoinaan (joskus välipäivinä) JC:stä ja uhkasin, että se esiintyykin sitten paljon täällä. Ja kovassa käytössä onkin ollut. Oon oikeesti jo pienen ikuisuuden ettiny valkosta villapaitaa, ja nyt oisin joka päivä valmis vetäsee ton niskaani. Se on lämmin, mukava, siisti...

                                                            Villapaita - JC
                                                            Kaulahuivi - Ei aavistustakaan, joku tosi vanha
                                                            Farkut - Veromoda
                                                            Hiukset - en kommentoi.

2 kommenttia:

  1. mun mielest ystävänpäivä on just ihana päivä, kyl sitä saa ja pitääkin vähän hehkuttaa ;) !

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)