lauantai 11. helmikuuta 2012

If I was a billionare

Kerro (ilman materiaalisyyllisyyttä) mitkä viisi tavaraa ostaisit jos sinulla olisi kaikki mailman rahat. Tämän jälkeen haasta viisi muuta bloggaajaa.” Ok. Rakastanhan mä tunnetusti sitä haaveilua, ni nää tämmöset haasteet on mun mieleen. Haastan kaikki tekemään ja mulle sit linkkiä kommenttiboxiin :)






Nää on tosiaan sellaisia haaveita, joita lähtisin heti toteuttamaan jos mulla nyt vaan sattuis olemaan muutama miljardi takataskussa ylimääräsenä. En osaa laittaa näitä mitenkään järjestykseen, mut esittelen ne teille nyt tossa luomassani kollaasin järjestyksessä.
  1. Matka maailmanympäri mahdollisimman paljon nähden (ja nyt jos mulla kerta ois äärettömästi rahaa, niin varaisin tietty jotain hulppeita luksus hotelleja)
  2. Asunto New Yorkista (jostain aika korkeelta)
  3. Joku tosi upea ja samalla siis varmasti päätähuimaavan kallis timanttisormus (Diamonds are the girls best friends...)
  4. Chanelin 2.55
  5. Joku kaunis kello. (Pakko muuten jakaa tää teidän kanssa, oon vihdoin ja viimein päässy täysin yli mun tavoiteltamattomissa olevasta kello unelmoinnista!:) En enää itke itseäni iltaisin uneen jne. Ei nyt sentään mut oikeesti, tänään kun pitkästä aikaa katselin sitä (siis netistä kuvia siitä) niin ei se ollutkaan sellainen kuin olin muistanut ja niin sitten totesin, että olen kuin olenkin päässyt sen yli, elämä voi jatkua:))

 

2 kommenttia:

  1. Hei! Ilman materiaalisyyllisyyttä ja kateuden pelkoa tunnustan, että mulla on jo 3,4 ja 5 :) En ole rikas vaan normaali työssäkäyvä ja suhteellisen surkeasti tienaava nainen, joka sijoittaa rahansa oikeisiin kohteisiin :)Nuo olivat asioita, joista opiskeluaikana haaveilin ja miten ihanaa olikaan, kun pikkuhiljaa olen saanut haaveitani todeksi, vaikkakin rahalla ostamalla. Jonain päivänä ostan vielä Chanelin helmet ja mustavalkoisen jakkupuvun. Toivon, että saat unelmais, niin ainettomat kuin materiaalisetkin toteutumaan :)

    VastaaPoista
  2. Moikka, voih ihana kuulla ja kiitos :) Toivon myös, että sinä saat omat haaveesi toteutumaan!

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)