tiistai 7. helmikuuta 2012

Outfits







Moikka ihanat! Eipäs se mun kuume sitten tullukaan niin pikasesti piipahtamaan ku ensin luulin. Eilisen päivän olin tosiaan ihan vuoteen omana ja tänäänkin oon kotosalla levänny. Nyt on kauheesti jotain tällaista flunssaa liikkeellä. Toivottavasti pysyt terveenä.

Mulla on 'pieni' "Olen maailman surkein bloggari" -fiilis. Kukakohan meinaan just lupaili, että jos joulupukki tuo mulle järkkärin ni alkaa tännekin taas ilmestyä päivän asu kuvia. Hmm, onkohan täällä peräti yks vai kaks järkkärillä kuvattua päivän asua nähty ja nyt on sentään jo helmikuu. Halutteko kuulla mun selitykset? 1) Viime päivät oon vedelly yöpaita päällä ja tukasta ei ees puhuta (ok ok, eihän tää nyt selitä mitään) 2) Ohjelmattomat viikonloput on kulunu kotoisasti kollareissa ja mun  ainankin mielestä ois vähän tylsää vaan esitellä teille sellasta rentoo kotiasuu ku tukka on taas niin ja näin ja naaman eteenkään ei oo tehty mitään (joo joo, tääki selittää vaan viikonloput) 3) Aamuisin on aina kauhee kiire (eiks muilla oo?) 4) Muut perheenjäsenet(=hovikuvaajat) nukkuu vielä (onhan se itselaukaisin tietysti keksitty, mutta sitten vetoankin kohtaan 3) Joo, että tämmöstä tällä kertaa.

  




Ja koska oon ollut niin surkea kuvaamaan omia asuja niin korvaukseksi laittelin muita tyylikkäitä naisia inspiroimaan teitä :)

Kuvat: http://classy-in-the-city.tumblr.com/

2 kommenttia:

  1. Noniin, moikka!:) Oon seuraillu tätä sun blogiis jonkin aikaa ja tä vaikuttaa tosi kivalt!:) ois kyl kiva saada enemmä kuvamateriaalii itsestäsi, koska sit tä ois ehkä vähän persoonallisempi :) Aiemmin laitoitkin enemmän kuvia itsestäsi ja mielestäni olet kuvauksellinen ja kuvasi ovat hienoja :) myös videopostaukset ois kivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, ja voi kiitos ihanasta kommentista!:) Tarkoituksena oliskin parantaa tapani ja ottaa enemmän asukuvia, viime aikoina ne nyt vaan on jotenkin ikävästi jääny... Itse asiassa tänään aamulla napsin jo ekat vähään aikaan :)

      Poista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)