lauantai 11. helmikuuta 2012

Saturday


No niin, just ku sanoin teille, et must ois tylsää esitellä mun lökäpöksykotikuvia ni enköhän mä sit esittele niitä:) Joo ja toi kamera on sit ihan tarkotuksella koko ajan naaman tiellä. Olin sit siis vielä torstainakin kotona lepäämässä tätä flunssaa pois ja asuna toimi ah niin ihanan mukavat lökärit ja neule. Mulla ois teille nyt vähän asiaa New Yorkista (ylläri). Tai oikeestaan kysyttävää. Pitäiskö mun ottaa läppäri mukaan? Eli toisin sanoen haluaisitteko te ajankohtaisia kuvia ja päivityksiä paikanpäältä? Vai riittääkö, että ajastan teille jotain matkan ajaksi ja esittelen Nycin sit ku oon palannu? Kumpi parempi? Mulla ei oikeestaan oo mitään väliä.


                                                  Paita - Veromoda
                                                  Lökärit - Cubus
                                                  Toppi - H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)