keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Outfit of the day

Piiiitkästä aikaa tämmöstä nyt sit kehiin :) Jes, sain tänään kuvattua muutaman aika kehnon kuvan mut aamulla kun tosiaan ei sitä aikaa ihan hirveästi oo :( Jossain vaiheessa tahdon vielä esitellä teille mun talvitakin käytössä, kun sillon siitä syksyllä kirjoittelin kun ostin ja taisin kai vaan videolla näyttää, jos en ihan väärin muista? Ja sit kuviin.


Nää mun ilmeet on aika kivoja sit kaikissa kuvissa, et tällanen pieni varoituksen sana tähän alkuun :D Joo ja sit toi hiusasia... Antakaa armoa, oon fyysisesti, ku haudasta noussu, toi oli ainoo mihin aamulla kykenin. Niin ja ku nokkelimmat ehkä huomaakin, huoneen järjestys on taas vaihteeks viime asukuvista muuttunu. Oonko joskus maininnu, et kyllästyn nopeesti? Tai no en kyllä kaiken suhteen, mut esim. mun huoneen sisustukseen :D (Yhden käden sormin ei pysty laskemaan montako eri järjestystä se on kantanu viimisen vuoden sisällä.)


Toi kamera on kyllä niiiiin mun kaveri, kun se just tollee ihanasti peittää naamankin tarvittaessa :) Vähän liikaa vaaleanpunaista jonkun silmään? Joo tympii kyllä jo muakin noi seinät, mutta mennään niillä nyt vielä nää pari viimistä kotona vietettävää vuotta. Tulevaisuudessa haluan sisustuksessa käyttää valkoista, muita vaaleita sekä maanläheisiä sävyjä. Joskus ehkä postaus tästäkin aiheesta? Kylläpäs mä nyt tänään puhun sisustuksesta.


Emmä mitään kuvanmuokkauksia epäonnistuneesti kokeillu tai mitään...


Nii kai tästä asustakin nyt sit vois ees muutaman sanasen sanoa. Taidan vaan lyhyesti todeta, että halusin tänään päälle jotain mukavaa ja lämmintä. Toi ajoi asian oikeen kivasti. Noi saappaat on mun äidin jotku vanhat, mut mä oon ominu ne ihan täysin. Jo viime vuonna kulutin niitä ahkeraan. Kyllä mä oikeesti oon yrittäny kattoo ittelleni ihan omiakin saappaita, mut ei vaan oo tullu mieluisia vastaan. Ehkä in NY!:)... (ALLE KAKSI VIIKKOA! joo sori mut efhöqowuhvdöioa3u0924uhfowa ei vaan jaksa enää odottaa! )

                                                                 Villapaita - Ginatricot
                                                                     Farkut - VeroModa
                                                                 Saappaat - Äidin vanhat♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)