torstai 16. helmikuuta 2012

What a day



Moikka muruset! Nyt on jännitys kasvanu jo sanoin kuvaamattoman suureksi, huomisia tansseja silmällä pitäen. (Mitä niistäkin mahtaa tulla?) Joo no mutta tähän päivään. Ensinnäkin ihan pakko     mainita aamuisesta tapahtumasta. Ei sitä ihan joka päivä näe omaa blogiaan valtavalta skreeniltä koko koululle heijastettuna. No tänään oli sellainen päivä. Kiitos vaan abeille ihan mahtavasta abishowsta niin ja totta kai "vuoden muotiblogi" -tittelistä ;)


Still famous

Crazy stupid love











Koulun jälkeen mulla oli sitten vuorossa aika optikolle ja nyt se on sitten varmaa: saan lasit. Aina sanotaan, että silmälasit on suomalaisten "kansantauti". Mun mielestä tauti on ikävä sana koko asialle. Toisille lasit sopii ihan super hyvin, ja nykyäänhän lasit on suorastaan muotia. Monissa kaupoissa myydään ihan vaan laseja ilman vahvuuksia. Multakin löytyy yhdet, mut se on silti eri asia. Siis saada lasit itselle. Ei mulle sovi lasit :( Ei ne sillee koko ajan käytössä oleviks oo tulossa, et lähinnä vaan tilanteisiin, ku en muuten näkis. Kyllähän se elämä vähän helpottuu, kun koulussa voi istuessaan vähän taaempanakin nähdä mitä taululla lukee ja onhan sekin ihan mukavaa, että sohvalla istuessaan näkee elokuvien tekstitykset selkeästi. Mut silti. Mä + lasit = :(


♥ нєℓℓσ ωσяℓ∂ ♥ (:Daily Afternoon Randomness in HQ (45 Photos) : theCHIVE




Sieltä sitten kiidettiinkin Turkuun ja elämäni ensimmäistä ranskalaista manikyyria ottamaan. En voi muuta kuin kehua työn jälkeä. Ihan kuin mulla ois rakennekynnet, vaikka onkin siis ihan omat. Pyysin sekaan vähän kimalletta mekkoani ajatellen. Olin Meridiannessa Braahenkadulla. Tänään pitäisi vielä saada New York kamat pakattua, Esta hakemukset tehtyä ja vähän vanhojenristeily kamppeita laitettua kasaan. Huhhuh ja väsyttää niin, että voisin mennä vaikka samantien unten maille. Mites sun päivä on sujunut? Vauhdikkaissa ja jännittyneissä tunnelmissa? Miten oikeesti yks päivä voi ressata näin paljon? Samankaltaisia ajatuksia tanssijat?

Lasikuvat: We♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)