keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Classy

Heissansaa! Meinasin toivottaa teille pirteää viikon alkua, mutta tänäänhän on jo keskiviikko. Olen kyllä niin sekaisin päivistä, taas vaihteeksi. Äidinkielen preliminääri takana ja ahdistua tulevista kirjoituksista nousussa. Tänään olen menossa katsomaan paikkaa, jossa mahdollisesti lakkiani alkukesästä juhlittaisiin.



 Olin muuten perjantaina katsomassa elokuviin juuri tulleen Vuonna 85. Ja oli muuten ihan käsittämättömän hyvä! Tykkään tosi paljon suomalaisista leffoista. Yks mun kaikkien aikojen suosikkileffoista on FC Venus :D En ees oo koskaan siis harrastanu jalkapalloa, mut siinä vaan on niin hyvät näyttelijät ja fiilis ja kaikki. Tää Vuonna 85 nousee kyl myös korkeelle mun rankingissa. Ja arvatkaa vaa onko soinu ne biisit päässä ja uusiks ja uusiks youtubesta?



 Suomalaisista artisteista Anssi Kela on must tosi jees. Mä jotenki oudol taval tykkään hirveesti kaikist tollasist vanhoist biiseist tai yhtyeist, sellasista ku vanhemmat on kuunnellu sillon ku on ite ollu pieni. Just esim. Eppu Normaali on vaan niin paras! Mut nii siis ton Anssi Kelan mainitsin siks, et silt on tullu nyt sellanen uus biisi, joka on myös soinu aika tiuhaan täällä. Ootteko kuullu? Mitäs tykkäätte?





Housut - Veromoda
Paita - Cubus
Villapaita - Part two
Laukku - Guess
Kello - Michael Kors
Koru - Ginatricot

4 kommenttia:

  1. Hih, mul on ihan sama juttu, rakastan vanhoja bändejä ja artisteja, just Eppu Normaalia ja sellasii :) Tulee lapsuus mielee :D FC Venus on kans yks mun lemppareist, ja ois ihan jees nähä toi vuonna 85 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sun ehdottomasti sit täytyy nähdä toi leffa!:) Mut pieni varoituksen sana, iskee kauhee kesän odotus:D

      Poista
  2. Ihana asu! :)

    http://suck-my-success.blogspot.fi

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)