perjantai 11. tammikuuta 2013

T.G.I.F.

Hellou hanit! Perjantai, ihanaa! Perjantai on aina ihana päivä vaikka luvassa olisikin jotain epämukavaa. Tänään mulla ei ole suunnitelmissa oikeen mitään ihmeellistä. Illasta tulee vain rauhallinen koti-ilta. Ne ovat minun mieleeni. Ei juhlimisessakaan mitään vikaa ole, päinvastoin sehän on oikein hauskaa, kun on hyvä porukka menossa mukana, mutta eihän se juhliminenkaan tuntuisi mitenkään erityiseltä, jos sitä joka viikko harrastaisi. Kohtuus kaikessa sanon minä. Rakastan sitä, kun ilta on vapaa ja voin vain käpertyä peiton alle lukemaan hyvää kirjaa tai katsomaan upeaa elokuvaa. Mikäs sen mukavempaa?



 Nyt täytyy kyllä sanoa, että oon hyberylpeä itsestäni, oon saanu tällä viikolla joka päivä napsittua päivän asukuvat!:D Siksi voin siis olla ylpeä, että viimeks samanlainen tilanne on ehkä viime keväältä... Pitäis vaan jotenkin kehittää parempi kuvauspaikka ja -tapa, kun alkaa nää peilin kautta kuvatut kuvat tuntuu vähän tylsiltä...




Sunnuntaina on suunnitelmissa suunnata Säkylään moikkaamaan uusia alokkaita. Tällä viikolla kun "syntyi" monia uusia inttileskiä. Itsellä ei tosiaan sitä tilannetta ole, mutta kun sinne on kavereita menossa niin mukaan tahdon minäkin! Ja mikäs siinä, sillä eikös sitä aina sanota, että univormuissa vain on sitä jotain? ;)



                                                                Farkut - Vila
                                                            Villatakki - Ginatricot
                                                                 Toppi - H&M
                                                                  Huivi - Seppälä
                                                                  Kello - MK


Ihanaa viikonloppua sulle!♥

4 kommenttia:

  1. Tuuks kattoo muaki ku must tulee alokas ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ehdottomasti tuun!!:D Oliks se heinäkuussa ku meet?:)

      Poista
    2. Jeee! Ja juuh sillon! Apuaaaa

      Poista
    3. Oolraits, kyl se siitä sitte!:) Ja hei mä tuun moikkaa ni mitä sä enää siel sit kaipaisit?;D

      Poista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)