torstai 17. tammikuuta 2013

Inspiration

 Huomenta ihanat!♥ Kuntoilu on rankkaa eikä tosiaan sovi kaikille, sen vain sanon... Kyllä, eilen vihdoin ja viimein sain kuin sainkin itseni raahattua salille. Eikä se tietenkään vielä riittänyt, vaan sen päälle minun oli vielä mentävä zumba tunnille. Ehdottomasti hauskaa ja tehokasta, mutta voi pyhä sylvi miten rankkaa! Jos omistat ylimääräisen pyörätuolin olen valmis ottamaan sen vastaan:) Tällä hetkellä tilanne ei ole vielä niiin paha, mitä eilisilta antoi ymmärtää, mutta auta armias mikä tilanne on iltapäivällä... No mutta tästä se lähtee, projektini: kesäkuntoon 2020! Askel kerrallaan, hiljaa hyvä tulee, niin kuin on tapana sanoa ;) Mutta nyt asiasta toiseen ja taas inspiraatiota torstaiseen talvipäiväänne. (Tätä minä ainakin tarvitsen nimimerkillä kollarit ja kaksi paitaa päällekäin, kouluun lähdössä... Siellä on niin kylmä!:s)


Haaveissa om Louis Vuitton...


That's very true!



Chanel, unelmieni brändi...



Tuollaisesta paidasta olen minäkin haaveillut, koristellusta kauluksesta. Ihana piristys asuun!


Tahtoisin piiitkän villapaidan, jota voisi käyttää juuri näin, ilman farkkuja.



Upea näyttävä koru, kelpaisi kyllä itsellekin tuollainen.




 Suloiset värit ja hempeä tunnelma.






Stylish.

Ihanaakin ihanampi kellohame!


Metsästyksessä suuri ja näyttävä koru.


Friends ♥
 

Sisustushaaveilua...


Keä tule jo!

Kuvat: Classy in the city

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)